×
×

برای ساخت موسیقی متن فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان

  • کد نوشته: 135885
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حالی در برج میلاد آغاز شد که «کریستف رضاعی» توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را برای ساخت موسیقی متن فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان کسب کند.
    +کریستف رضاعی از سرشناس‌ترین آهنگسازان ایرانی است که سابقه ساخت موسیقی فیلم‌هایی همچون، در دنیای تو ساعت چند است؟، ماهی و گربه، اژدها وارد می شود و نارنجی پوش را در کارنامه دارد

    برای ساخت موسیقی متن فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان
  • کریستف رضاعی

    کریستف رضاعی

    اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حالی در برج میلاد آغاز شد که «کریستف رضاعی» توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را برای ساخت موسیقی متن فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان کسب کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شامگاه پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی با تشکر از پیمان یزدانیان که از حداقل عناصر موسیقایی استفاده کرده‌اند، به کریستف رضاعی اهدا شد و او با حضور روی صحنه عنوان کرد: «باعث افتخار و خوشحالی است که این جایزه را گرفتم. از داورها و رامبد جوان، نوازنده‌ها و کسانی‌که در استودیو‌ها کار می‌کنند و پشت صحنه هستند، هم تشکر می‌کنم.»

    کریستف رضاعی از سرشناس‌ترین آهنگسازان ایرانی است که سابقه ساخت موسیقی فیلم‌هایی همچون، در دنیای تو ساعت چند است؟، ماهی و گربه،  اژدها وارد می شود و نارنجی پوش را در کارنامه دارد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=135885
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *