×
×

از صبح امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه)

  • کد نوشته: 135623
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«آیینه قدی» جدیدترین آلبوم از «مهدی یراحی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه)، به تهیه کنندگی «مجید عبدی» و توسط شرکت «رویال هنر پارس» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر این اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» با اجازه صاحب اثر، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
    +جزئیات کامل این اثر به همراه کاورهای آلبوم «یه وجب عشق» را در ادامه دنبال کنید

    از صبح امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه)
  • «آیینه قدی» جدیدترین آلبوم از «مهدی یراحی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، از صبح امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه)، به تهیه کنندگی «مجید عبدی» و توسط شرکت «رویال هنر پارس» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با نشر این اثر، می توان آنرا از سوی سایت «بیپ تونز» با اجازه صاحب اثر، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

    ترانه‌های این آلبوم که ده قطعه به نام های آینه قدی، نفس، شال گردن، بی دفاع، تو که می‌رفتی، همین ساعت، بی‌سرزمین، مغلوب، سرما نزدیکه و نگو نگفتی دارد، از سروده‌های «روزبه بمانى»، «آرش مهرابى»، «امیرعلى بهادرى»، «امیرحسین مساح» و «رضا شاهین» است. همچنین «مهدى یراحى»، «امیرعلى بهادرى»، «احسان نى‌زن»، «وحید پویان» و «اسحاق اسدبیگى» آهنگسازان قطعات بوده و «سعید زمانى»، «هومن نامدارى»، «پیمان میرزایى»، «اسحاق اسدبیگى» و «مهدى یراحى» نیز تنظیم قطعات آلبوم را انجام داده‌اند.

    آلبوم «آینه قدی» در مدت زمان کوتاهی که برای پیش فروش اینترنتی روی بیپ تونز قرار گرفته بود، رتبه نخست پیش فروش اینترنتی را از آن خود کرد و یراحی در گفتگویی کوتاه از این اتفاق که به گفته خودش نشان‌دهنده احترام مخاطبانش به حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار هنری و قانون کپی‌رایت است، ابراز خرسندی و از آنها قدردانی کرد.

    شایان ذکر است که پیش از این سه آلبوم به نام های «من و رها کن»، «امپراطور» و «مثل مجسمه» از مهدی یراحی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «آیینه قدی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «آیینه قدی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «آیینه قدی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=135623
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *