×
×

آغاز تور کنسرت های زمستانی «بابک جهانبخش»

  • کد نوشته: 132227
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • «بابک جهانبخش»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، مجموعه کنسرت های زمستانی خود را در خارج و داخل کشور برگزار می کند. این در حالیست که ۲۶ دی ماه سال جاری، کنسرت این خواننده در منچستر بروی صحنه رفته است.
    +کنسرت جهانبخش ۲ بهمن ماه (۲۱ ژانویه) در شهر لندن برگزار می شود

    آغاز تور کنسرت های زمستانی «بابک جهانبخش»
  • بابک جهانبخش

    بابک جهانبخش

    «بابک جهانبخش»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، مجموعه کنسرت های زمستانی خود را در خارج و داخل کشور برگزار می کند. این در حالیست که ۲۶ دی ماه سال جاری، کنسرت این خواننده در منچستر بروی صحنه رفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تور کنسرت های زمستانی «بابک جهانبخش»، بعد از اجرای ۲ بهمن ماه (۲۱ ژانویه) در شهر لندن، در شهرهای مختلف کشور جریان خواهد داشت که اولین آنها طی دو تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری، در «تالار چیچک» شهر تبریز خواهد بود و این خواننده، دو شب موسیقایی را در کنار هواداران تبریزی خود سپری خواهد کرد.

    همچنین این خواننده در ۱۹ بهمن ماه، اجرای خود را در تهران بروی صحنه می برد و پس از آن تصمیم به ادامه ی این اجراها در شهرهای اراک، ساری، اهواز و بندرعباس دارد که به محض دریافت مجوز این سلسله اجراها، خبرهای قطعی را اعلام خواهد کرد.

    شایان ذکر است که کنسرت های شهر تبریز «بابک جهانبخش»، پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ و جمعه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۲۱ در «تالار چیچک» برگزار خواهد شد و بهای بلیت این کنسرت ها ۳۰ و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت کنسرت به سایت www.exirconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=132227
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *