×
×

به رهبری «بردیا کیارس»

  • کد نوشته: 128030
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • ارکستر “بادی کارا” به رهبری بردیا کیارس ۸ دی ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود. این ارکستر که اسفند ماه سال گذشته با حضور افتخاری نصیر حیدریان (رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران و استاد رهبری ارکستر در دانشکاه گِراتس کشور اتریش) فعالیت‌های خود را آغاز کرد، در هفدهمین جشن خانه موسیقی به اجرای […]

    به رهبری «بردیا کیارس»
  • ارکستر “بادی کارا” به رهبری بردیا کیارس ۸ دی ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود. این ارکستر که اسفند ماه سال گذشته با حضور افتخاری نصیر حیدریان (رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران و استاد رهبری ارکستر در دانشکاه گِراتس کشور اتریش) فعالیت‌های خود را آغاز کرد، در هفدهمین جشن خانه موسیقی به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال خوب اهالی موسیقی همراه شد.

    ارکستر “بادی کارا” این‌روزها تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد تا در ۸ دی ماه قطعاتی از سانتانا، تیچلی، فرانک سیناترا، کُلد پِلِی، موسیقی انیمیشن علاالدین و… را در تالار وحدت اجرا کند.

    “ارکستر بادی کارا” آنسامبلی متشکل از مطرح‌ترین نوازنده‌های ایران است که با سازهای بادی چوبی، بادی برنجی، درامز، گیتار بیس و پرکاشن به رهبری بردیا کیارس قطعات شاخص موسیقی جهان را در در سبک‌های متفاوت اعم از لاتین، جَز و … اجرا می‌کنند.

    این ارکستر در دور تازه فعالیت های خود قرار است پس از اجرا در سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، ۲۹ و ۳۰ دی ماه در شهر رشت کنسرت هایی را برگزار کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=128030
       
    برچسب ها بردیا کیارس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *