×
×

سوم شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 117001
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت موسیقی «تیرگان» با خوانندگی «علی سعیدی» و «محمد سعیدی» روز ٢۴ آگوست برابر با سوم شهریور ۹۵ در سالن راخمانینف کنسرواتوآر چایکوفسکی شهر مسکو اجرا خواهد شد.
    +مدیر بخش بین‌الملل فستیوال چایکوفسکی درباره‌ این گروه گفته است:‌ من موسیقی ایرانی را دوست دارم؛ اما هیچ وقت آوازی شبیه به خواندن این دو برادر دوقلو را به این زبان نشنیدم

    سوم شهریور ماه سال جاری
  • awazکنسرت موسیقی «تیرگان» با خوانندگی «علی سعیدی» و «محمد سعیدی» روز ٢۴ آگوست برابر با سوم شهریور ۹۵ در سالن راخمانینف کنسرواتوآر چایکوفسکی شهر مسکو اجرا خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در اجرای زنده این دو برادر دوقلو «پژمان اختیاری» به عنوان نوازنده‌ سنتور،سرپرست و آهنگساز روی صحنه حضور خواهد داشت. علاوه بر او حمیدرضا حسن پور(تار)، ذبیح الله وحید (کمانچه)، نوا سلیمانی (عود) و همایون جهانشاهی (تنبک و سازهای کوبه‌ای) به عنوان نوازنده هنرنمایی می‌کنند و علی و محمد سعیدی نیز، قطعات را همراهی خواهند کرد.

    این گروه قطعاتی در دستگاه همایون شامل تصنیف شوشتری، رنگ چکاد، قطعه فروغ، تصنیف خیال، قطعه سوارون، قطعه تیرگان، تصنیف باران را به همراه ساز و آواز همایون اجرا خواهد کرد.

    مدیر بخش بین‌الملل فستیوال چایکوفسکی درباره‌ این گروه گفته است:‌ «من موسیقی ایرانی را دوست دارم؛ اما هیچ وقت آوازی شبیه به خواندن این دو برادر دوقلو را به این زبان نشنیدم. در هند به این سبک «جوگالباندی» می‌گویند، زمانی که دونفر که نسبت خیلی نزدیکی به یکدیگر دارند و در کنار هم آواز می‌خوانند. برای همین مشتاق اجرای برنامه هستم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=117001
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *