×
×

تحقیق درباره موسیقی زنجان

  • کد نوشته: 114018
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • آهنگساز و نوازنده موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از جزییات آهنگسازی سریال «پریا» و همکاری با محمد معتمدی در مجموعه «مستند ایران» سخن گفت. افشین عزیزی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی ماه های اخیر به شدت درگیر ساخت موسیقی سریال «پریا» […]

    تحقیق درباره موسیقی زنجان
  • ۲۰۹۵۳۳۵آهنگساز و نوازنده موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از جزییات آهنگسازی سریال «پریا» و همکاری با محمد معتمدی در مجموعه «مستند ایران» سخن گفت.

    افشین عزیزی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طی ماه های اخیر به شدت درگیر ساخت موسیقی سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده بودم که با توجه به حال و هوای داستان موسیقی آن نیز از فراز و فرودهای زیادی به لحاظ ساختار موسیقایی برخوردار است. در فضای سریال بخش های مختلفی وجود دارد که ما بنا به این ساختار محتوایی در ساز بندی نیز تغییراتی را ایجاد کردیم که این موضوع برای من از اهمیت ویژه ای قائل بود و دوست داشتم بنا به این حال و هوا فضایی را ایجاد کنیم که مخاطب با آن همذات پنداری کند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه سریال «پریا» در ۳۶ قسمت ساخته شده است بنابراین باید نهایت تلاش خود را انجام می دادیم که با این حجم داستان، موسیقی تکراری به مخاطب داده نشود از این رو یک تم اصلی را انتخاب کردم و بر مبنای این تم اصلی تم های فرعی را وارد کلیت جریان مجموعه کردم اما به هر حال این تم اصلی به گونه ای است که مخاطب می تواند بعد از شنیدن آن تشخیص دهد که مربوط به سریال «پریا» است.

    این آهنگساز در بخش پایانی صحبت های خود به موسیقی مجموعه «مستند ایران» اشاره کرد و گفت: کار روی موسیقی مجموعه «مستند ایران» که به نوعی یکی از بزرگترین پروژه های مستند کشورمان است به تناست هر استانی که گروه برای تصویربرداری روی آن متمرکز می شود، ادامه دارد که ما در این مقطع مشغول ساخت موسیقی مستند «زنجان» هستیم که بر این اساس تحقیقاتی را پیرامون موسیقی منطقه آغاز کرده ایم. در این میان همکاری با محمد معتمدی برای تیتراژ این بخش قطعی است و این احتمال نیز وجود دارد که ما از ملودی های ترکی نیز برای ساخت قطعه استفاده کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=114018
       
    برچسب ها افشین عزیزی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *