×
×

هزار صدا با حضور محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد برگزار می شود

  • کد نوشته: 110028
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • دور تازه بخش موسیقی اصیل ایرانی ویژه برنامه «هزار صدا» با حضور سه هنرمند برگزیده موسیقی کشورمان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
    +در این برنامه همچنین اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی به عنوان خواننده مهمان به اجرای تصنیف و آواز می پردازد

    هزار صدا با حضور محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد برگزار می شود
  • ۲۰۹۹۳۶۲دور تازه بخش موسیقی اصیل ایرانی ویژه برنامه «هزار صدا» با حضور سه هنرمند برگزیده موسیقی کشورمان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دور جدید بخش موسیقی اصیل ایرانی برنامه «هزار صدا» پنج شنبه ۲۰ خرداد با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و داوری محمدعلی بهمنی، مجید درخشانی و عبدالحسین مختاباد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان با مدیریت و اجرای آرش نصیری ساعت ۲۱ برگزار می شود.

    دراین دوره از مسابقات «هزارصدا» چهار گروه موسیقی اصیل ایرانی با حداقل ۴ و حداکثر ۹ عضو، مدت ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا آثار خود را در قالب ساز، آواز و تصنیف به اجرا درمی آورند. سپس آثار هنرمندان با حضور سه کارشناس نامی حوزه موسیقی و تماشاگران با رویکرد کار گروهی، اجرای مناسب، تصنیف خلاقانه بررسی و داوری می شود و گروه برگزیده برای حضور به دور بعدی این مسابقات معرفی می شوند.

    در این برنامه همچنین اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی به عنوان خواننده مهمان به اجرای تصنیف و آواز می پردازد.

    علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=110028
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *