×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «پردگیان باغ سکوت»

  • کد نوشته: 108590
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • شامگاه شنبه ۱ خردادماه کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوت» به سرپرستی کیهان کلهر برگزار شد و اجرای این هنرمند مطرح و شناخته شده، حاضران در تالار وحدت را به وجد آورد.
    +در ادامه عکسهای «علی چاشنی گیر» از کنسرت «کیهان کلهر» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «پردگیان باغ سکوت»
  • کنسرت پردگیان باغ سکوت

    کنسرت پردگیان باغ سکوت

    شامگاه شنبه ۱ خردادماه کنسرت موسیقی «پردگیان باغ سکوت» به سرپرستی کیهان کلهر برگزار شد و اجرای این هنرمند مطرح و شناخته شده، حاضران در تالار وحدت را به وجد آورد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از مهر، شامگاه شنبه ۱ خردادماه بسیاری برای دیدن اجرای کیهان کلهر، هنرمند مطرح موسیقی ایران و نوازنده متبحر کمانچه در تالار وحدت بنیاد فرهنگی هنری رودکی حضور پیدا کردند تا پس از مدت‌ها شاهد اجرای کیهان کلهر در ایران باشند.

    کلهر که با همراهی نوید افقه نوازنده تنبک، علی بهرامی‌فرد نوازنده سنتور و هادی آذرپیرا نوازنده تار، کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را برگزار کرد از اینکه بار دیگر در ایران و برای علاقه‌مندان به موسیقی در ایران به اجرای موسیقی می‌پردازد اظهار خوشحالی کرد.

    اجرای این گروه موسیقی به ویژه تک‌نوازی‌های کیهان کلهر حاضران در تالار وحدت را به وجد آورد. تکنیک و تبحر و همچنین احساس تأثیرگذار کیهان کلهر در هنگام نواختن کمانچه در کنسرت «پردگیان باغ سکوت» لحظاتی به یاد ماندنی برای علاقه‌مندان به موسیقی و موسیقی ایرانی رقم زد.

    کلهر در بخش میانی کنسرت قطعه‌ای آوازی را هم اجرا کرد و در پایان کنسرت «پردگیان باغ سکوت» و پس از تشویق ممتد حاضران در تالار وحدت، با اجرای قطعه «آیریلیق» کار خود را به پایان رساند.

    یکی دیگر از نکات قابل توجه در برگزاری کنسرت «پردگیان باغ سکوت»، شروع به موقع و بدون تأخیر این کنسرت موسیقی در تالار وحدت بود.

    «پردگیان باغ سکوت» در روزهای دوم، سوم، چهارم، پنجم، دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: علی چاشنی گیر) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=108590
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *