×
×

ششم خرداد ماه سال جاری

  • کد نوشته: 107015
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • مؤسسه خیریه محک به مناسبت ٢۵ سالگی خود، کنسرتی با هنرمندی گروه کامکارها در تالار وحدت برگزار می‌کند.
    +تمام عواید حاصل از این کنسرت که با مشارکت خانه موسیقی و حمایت مالی دو شرکت دیگر برگزار می‌شود، به مؤسسه محک اهدا شده و صرف ارائه خدمات درمانی و رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان می‌شود

    ششم خرداد ماه سال جاری
  • ۱۴۶۲۶۱۸۱۷۷۷۵۴_۴۵۶۹۸۸۴۴مؤسسه خیریه محک به مناسبت ٢۵ سالگی خود، کنسرتی با هنرمندی گروه کامکارها در تالار وحدت برگزار می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مؤسسه خیریه محک با مشارکت خانه موسیقی به مناسبت ٢۵ سالگی خود، ۶ خرداد ماه ۱۳۹۵، کنسرتی با هنرمندی گروه کامکارها در تالار وحدت برگزار می‌کند.

    کامکارها که نخستین اجرای سال ۹۵ خود را به مؤسسه خیریه محک اختصاص داده‌اند، در اجرای «شادمانه‌ها»، به روی صحنه رفته تا ضمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، ۲۵ سال نیکوکاری مردم ایران در این سازمان مردم‌نهاد را جشن بگیرند.

    تمام عواید حاصل از این کنسرت که با مشارکت خانه موسیقی و حمایت مالی دو شرکت دیگر برگزار می‌شود، به مؤسسه محک اهدا شده و صرف ارائه خدمات درمانی و رفاهی به کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

    روابط عمومی محک اعلام کرد: «مؤسسه خیریه محک که در ربع قرن فعالیت خود با اتکا به انواع مشارکت‌های مردمی بیش از ٢۴ هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت قرار داده است، همواره از همراهی هنرمندان این مرز و بوم در کنار هزاران یاور دیگر که به ماندگاری و توسعه محک کمک‌ کرده‌اند، بهره برده و تلاش کرده است تا با اتکا به مهرورزی ایرانیان، آروزی فرزندانش را از بودن یا نبودن به چگونه زیستن در آینده تغییر دهد.»

    کنسرت ۲۵ سالگی محک با هنرمندی کامکارها ۶ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور تهیه بلیط کنسرت می‌توانند به سایت www.84200.ir مراجعه کرده یا با شماره ۸۴۲۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107015
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *