×
×

مهدی مدرس و مهدی مقدم با فرزین به روی صحنه آمدند!

  • کد نوشته: 106119
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، اولین کنسرت آلبوم «شش» در تهران را با همراهی گروه موسیقی «شوک» و حضور پرشور دوستدارانش به همت شرکت «آوای دوران» به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.
    +حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه می توانید دنبال کنید

    مهدی مدرس و مهدی مقدم با فرزین به روی صحنه آمدند!
  • مهدی مقدم، فرزاد فرزین و مهدی مدرس

    مهدی مقدم، فرزاد فرزین و مهدی مدرس

    «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، اولین کنسرت آلبوم «شش» در تهران را با همراهی گروه موسیقی «شوک» و حضور پرشور دوستدارانش به همت شرکت «آوای دوران» به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

    حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه می توانید دنبال کنید.

    * بالاخره اجازه ورود به سالن، به مخاطبین داده می شود. مردم بیرون از سالن در حالی که انرژی فوق العاده ای دارند، هلهله کنان وارد سالن می شوند، کافی است نوری در سالن انداخته شود یا چراغی خاموش شود تا همه ببینند انرژی حاضران چقدر بالاست!

    * کنسرت فرزین پس از گذشت چند هفته بعد از انتشار تازه‌ترین آلبومش با نام«شش»، طی دو روز و در چهار سانس با استقبال مخاطبین برگزار شد.

    * «فرزاد فرزین» که همیشه سعی میکند با همراهی کارگردان هنری‌اش «کیوان ملک مطیعی» شروع کنسرت متفاوتی داشته باشد و مخاطبین را از همان ابتدا غافلگیر کند، برای این کنسرت هم برنامه خاصی داشت، یک پرده سفید و مشکی صحنه را پوشانده بود، البته دو عدد شش و دو حرف F طلایی نیز در گوشه‌های صحنه نصب شده بودند و سکویی هم وسط صحنه بود تا اینکه فرزین با شمارش معکوس تماشاگران و مانیتورهای سالن، از میان دکورهایی وارد صحنه شد که برای او در نظر گرفته بودند و اولین قطعه اجرا «تنهایی دونفره» را اجرا کرد.

    * «تنهایی دونفره»، «عاشقت شدم»، «چرا تو»، «دوریت»، «برگرد»، «آره آره»، «آدمای بعد تو»، «تو فکرتم»، «پشت صحنه»، «من و تو»، «دیر اومدی»، «شش»، «بچه»، «ماه عسل» و «احساس من» قطعاتی بودند که دراین کنسرت به وسیله «فرزاد فرزین» اجرا شدند.

    * این خواننده پاپ به هنگام اجرای «آدمای بعد تو» به صورت نشسته بروی پله های سکویی که وسط صحنه قرار گرفته بود، به اجرا پرداخت.

    * به هنگام اجرای قطعه «پشت صحنه» که یکی از خاطره انگیزترین آثار فرزین به شمار می رود، دو خواننده پاپ دیگر «مهدی مدرس» و «مهدی مقدم» نیز به روی صحنه آمدند و این قطعه به صورت سه صدایی و همراهی اکثر مخاطبین حاضر در سالن به روی صحنه رفت، بعد این قطعه نیز «من و تو» به همین منوال اجرا شد. پس از این اجرا فرزین خاطرنشان کرد که پس از ده سال ما سه دوست با هم روی صحنه آمدیم، در تکمیل صحبت های وی، گفت: «من همیشه به فرزاد فرزین، بخاطر اینکه طرفدارهایی مثل شما دارد، حسودیم می شود، و خوشحالیم که این لحظه در خاطراتمان ثبت شد.»، مهدی مقدم هم افزود: «برای اولین بار در تهران و این سالن روی صحنه و زنده اجرا میکنم، از خدا و دوستان عزیزم که این لطف را داشتند، ممنون هستم.»

    * به هنگام اجرای قطعه «شش» که ریتمیک است، فضای ویژه ای در سالن به وجود آمد و مخاطبین با تمام انرژی فرزین را همراهی کردند.

    * با تصمیم فرزاد فرزین و تهیه کننده این کنسرت، عکاسان رسانه های مختلف اجازه ورود و عکاسی در این کنسرت را نداشتند و تنها عکاس شخصی خود این خواننده به ثبت تصویری رویدادهای این کنسرت پرداخت.

    * امیر میلاد نیکزاد، احمد امین پور، یاشار خسروی، سهراب رمضان زاده، احسان امیدی، مهرداد معافی و جمال کلبیانی به رهبری «مهران خلیلی» اعضای ارکستر سوک را تشکیل می دادند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106119
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *