×
×

دو آلبوم موسیقی «نوبهار» و «دل من»

  • کد نوشته: 1016
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • دو آلبوم موسیقی «نوبهار» و «دل من» با صدای علی رستمیان و با حضور استاد جلیل شهناز توسط موسسه چهارباغ به تازگی وارد بازار موسیقی شد. در آلبوم «نوبهار» قطعات تصنیف نوبهار، چهارمضراب دلپذیر، آواز و تار، تصنیف یا مولا، چهارمضراب، تصنیف شور جنون، تصنیف چهره زیبا، تصنیف گل‌های باغ، آواز و نی، تصنیف ناله […]

  • دو آلبوم موسیقی «نوبهار» و «دل من» با صدای علی رستمیان و با حضور استاد جلیل شهناز توسط موسسه چهارباغ به تازگی وارد بازار موسیقی شد. در آلبوم «نوبهار» قطعات تصنیف نوبهار، چهارمضراب دلپذیر، آواز و تار، تصنیف یا مولا، چهارمضراب، تصنیف شور جنون، تصنیف چهره زیبا، تصنیف گل‌های باغ، آواز و نی، تصنیف ناله نی و چهارمضراب نواخته می‌شوند.
    استاد جلیل شهناز از بزرگ‌ترین تارنوازان موسیقی ایرانی در این اثر به تک‌نوازی تار می‌پردازد. مهرداد دلنوازی تنظیم این قطعات را برعهده دارد.
    در آلبوم «دل من» نیز که به اهتمام فریدون شهبازیان منتشر شده، قطعات تصنیف علی گویم، تصنیف یوسف خوشنام، تصنیف داغ تو، تصنیف خانه سودا، چهارمضراب تار، آواز مثنوی نیستان، تصنیف جام‌جم و تصنیف دل من اجرا می‌شوند. این قطعات را کوروش شربتی و فرود خاموشیان ساخته‌اند و در آن اشعاری از مولانا، حافظ، مجذوب‌علیشاه، اسماعیل فرزانه، حسن عسگری و موافق خوانده شده است. در این اثر نیز استاد جلیل شهناز به تک‌نوازی تار می‌پردازد.
    علی رستمیان از مدرسین و آواز خوانان برجسته کشور است که تا کنون آثار زیادی را با اساتید موسیقی ایران به بازار عرضه کرده. استاد جلیل شهناز نیز از نوازندگان صاحب سبک تار و نماینده مکتب موسیقی سازی اصفهان است.
    «نوبهار» و «دل من» توسط موسسه چهار باغ در بازار موسیقی عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1016
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *