×
×

به آهنگسازی «مهیار علیزاده»

  • کد نوشته: 101398
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoپیش فروش آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد. همچنین این آلبوم از ابتدای هفته آینده به صورت دیجیتال و فیزیکی به فروش خواهد رسید.
    +دموی قطعات این اثر را آنلاین بشنوید

    به آهنگسازی «مهیار علیزاده»
  • دخت پری وار

    دخت پری وار

    پیش فروش آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شد. همچنین این آلبوم از ابتدای هفته آینده به صورت دیجیتال و فیزیکی به فروش خواهد رسید.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آهنگسازی این آلبوم را مهیار علیزاده به عهده داشته و فضای موسیقی در این اثر بسیار متنوع است. از موسیقی آوازی ایرانی با همراهی تعداد محدودی ساز تا موسیقی ارکسترال غربی، تک خوانی تا کرال عظیم، همه و همه در این آلبوم شنیده می‌شوند.

    در این آلبوم که شامل نه قطعه باکلام و سه قطعه سازی می‌باشد، اشعاری از سعدی، عراقی، عطار نیشابوری، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، قیصر امین‌پور، محمدعلی بهمنی و علیرضا کلیایی استفاده شده است.

    مهیار علیزاده در مورد این آلبوم گفته است: «ضبط این آلبوم از سال ۹۲ آغاز شده که به دلایل ضبط هم‌زمان با آلبوم مشترک «همایون شجریان» و همچنین تولید و انتشار آلبوم «در شعله رقصان با تو»، ضبط آن در مقطعی متوقف و دوباره در سال ۹۴ آغاز شد و هم اکنون آماده انتشار است. ضبط وکال با دقت و وسواس بسیار بالایی انجام شده و من علیرضا قربانی همانند آلبوم «حریق خزان»، انرژی زیادی را برای ضبط هرچه بهتر این مجموعه صرف کرده‌ایم.»

    «دخت پری‌وار» در مقوله انتشار با یک نکته حائز اهمیت همراه است. زیرا این اثر از سوی شرکت «آهنگ اشتیاق» به مدیریت علیرضا قربانی روانه بازار خواهد شد تا این خواننده سرشناس هم رسما به جمع ناشران موسیقی کشور ملحق شود.

    از ابتدای هفته آینده می‌توانید نسخه فیزیکی این آلبوم را از مراکز فروش محصولات فرهنگی خریداری کنید یا با مراجعه به سایت بیپ تونز از هم اکنون آن را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده و پس از پخش آلبوم به صورت قانونی دانلود نمایید.

    در ادامه می‌توانید دِموی صوتی آلبوم «دخت پری‌وار» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده را آنلاین بشنوید، دانلود کنید و در صورت تمایل پیش خرید کنید.

    +دموی قطعات «دخت پری‌وار» و سفارش دیجیتال

    https://musiceiranian.ir/?p=101398
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *