×
×

در کمتر از یک سال به دلیل استقبال مخاطبین

  • کد نوشته: 99516
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» از گروه «ژاو» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» که اردیبهشت ماه امسال توسط شرکت «آوای ساز خورشید» و پخش «رها» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده بود، در کمتر از یک سال به دلیل استقبال مخاطبین باز نشر شد.

    +در ادامه هم می توانید ویدئویی از اجرای این گروه در مراسم رونمایی آلبوم «رو (Avaunt)» را آنلاین ببیند و در صورت تمایل دانلود نمایید

    +کلیپ قطعه «رخش» از آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» به زودی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت

    در کمتر از یک سال به دلیل استقبال مخاطبین
  • گروه «ژاو»

    گروه «ژاو»

    آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» از گروه «ژاو» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» که اردیبهشت ماه امسال توسط شرکت «آوای ساز خورشید» و پخش «رها» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده بود، در کمتر از یک سال به دلیل استقبال مخاطبین باز نشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم توسط «سیاوش کامکار» در دستگاه ماهور برای سازهای ایرانی و بدون کلام آهنگسازی شده و اولین اثر گروه «ژاو» است که یازده قطعه به نام های «پیش درآمد ماهور»، «سکنجبین (تکنوازی سنتور)»، «چهارمضراب ماهور»، «دونوازی کمانچه و عود»، «رخش»، «دونوازی تار آوازی»، «نوش دارو (دونوازی تار به همراهی تنبک)»، «تکنوازی تنبک»، «رو (دونوازی سنتور و تار به همراهی کوبه ای)»، «روی تپه های ماهوری (دونوازی کمانچه و تنبک)» و «آفتاب» دارد. همچنین احسان امامی (عود)، نیریز کامکار (تار)، مرتضی مومنیان (تنبک)، امین جهانگیری (سنتور)، سیاوش کامکار (سنتور) و امیر ناصر رنجبر (کمانچه) نوازندگان این آلبوم هستند.

    شایان ذکر است که به مناسبت باز نشر آلبوم «رو (Avaunt)»، کلیپى به کارگردانى «مهیار سلیمى» از قطعه «رخش» این اثر تهیه شده که به زودى از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین قطعات این اثر از طریق سایت «بییپ تونز BeepTunes» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    در ادامه هم می توانید ویدئویی از اجرای این گروه در مراسم رونمایی آلبوم «رو (Avaunt)» که اردیبهشت ماه امسال در شهر کتاب فرشته برگزار شد را آنلاین ببیند و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود ویدئو

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=99516
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *