×
×

اثری درباره «تهران» راهی بازار موسیقی کشور شد

  • کد نوشته: 99228
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo دومین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «بهنا» به سرپرستی «رامین بهنا» و با عنوان «ایران ۱۱» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +جزئیات کامل به همراه کاورهای آلبوم «ایران ۱۱»
    +موسیقی در «ایران ۱۱» جایی بین راک، پاپ، الکترونیک، ایرانی و جاز قرار دارد

    اثری درباره «تهران» راهی بازار موسیقی کشور شد
  •  «ایران ۱۱»

    «ایران ۱۱»

    دومین آلبوم موسیقی گروه موسیقی «بهنا» به سرپرستی «رامین بهنا» و با عنوان «ایران ۱۱» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم دوم گروه بهنا با نام «ایران ۱۱» نیز کاملا بی‌کلام بوده و به گفته رامین بهنا (آهنگساز گروه)، قطعات بر اساس فکر و احساس جمعی اعضای گروه ایجاد شده و همه اعضا در روند آهنگسازی کار‌ها دخیل بوده‌اند. در این آلبوم سعی شده تا صدای امروز تهران بازسازی شود و برای رسیدن به این منظور از فرم‌های آزاد استفاده شده است.

    صدای سازهای الکترونیک و افکت‌های صوتی فضای آلبوم را به سمت موسیقی الکترونیک برده و از طرفی گیتار و درامز موسیقی را به راک نزدیک کرده‌اند، موسیقی در «ایران ۱۱» جایی بین راک، پاپ، الکترونیک، ایرانی و جاز قرار دارد.

    ایران ۱۱ پلاک تهرانی‌ها و آلبوم «ایران ۱۱» آلبومی راجع به تهران است، جالب است بدانید که «پارک وی»، «کوچه برلن»، «قیطریه»، «اکباتان»، «سد خندان»، «پیچ شمرون»، «بازار»، «بهار شیراز» و «رنگ کوچه برلن» اسم قطعات این آلبوم می‌باشند که همگی نام محله‌هایی از تهران هستند.

    در این آلبوم «رامین بهنا» نوازنده کیبورد، هاموند، سینتی سایزر و پیانو بوده، «کسرا ابراهیمی» درامز، «حامد حمیدزاده» گیتار باس، «بهرنگ بقایی» سینتی سایزر و تار، «سیاوش امامی» گیتار الکتریک، «سهیل پیغمبری» کلارینت و «سینا خشک بیجاری» تنبک و دایره می‌نوازند و «مانی صفی خانی» در نقش همخوان ایفای نقش کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «ایران ۱۱» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +از اینجا دموی قطعات «ایران ۱۱» را آنلاین بشنوید و درصورت تمایل پس از خرید دیجیتال، آلبوم را قانونی دانلود کنید (اینجا کلیک کنید)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «ایران ۱۱» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=99228
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *