×
×

با همراهی اعضای گروه موسیقی «ناگفته»

  • کد نوشته: 99083
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • در ادامه تور کنسرت «ناگفته» اعضای این گروه به همراه شهرام و حافظ ناظری برای اجرای برنامه، راهی شهر کرمان می‌شوند تا از ناگفته‌های‌شان برای آنها بخوانند.
    +در این کنسرت در کنار اجرای «ناگفته»، برخی از کارهای خاطره‌انگیز «شهرام ناظری» با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود

    با همراهی اعضای گروه موسیقی «ناگفته»
  • شهرام و حافظ ناظری

    شهرام و حافظ ناظری

    در ادامه تور کنسرت «ناگفته» اعضای این گروه به همراه شهرام و حافظ ناظری برای اجرای برنامه، بیست و سوم بهمن ماه راهی شهر کرمان (سالن فجر) می‌شوند تا از ناگفته‌های‌شان برای آنها بخوانند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دور دوم تور کنسرت‌ «ناگفته» ساخته حافظ ناظری، هشتم بهمن ماه از شهر رشت شروع شد و سپس اعضای این گروه در شهر ساری به اجرای برنامه پرداختند که این اجراها با استقبال مخاطبان مواجه شد و در ادامه قرار است به دیگر شهرهای ایران سفر کنند.

    در این کنسرت «شهرام ناظری» به همراه «حافظ ناظری» به اجرای برخی از قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این کنسرت، اجرای مثنوی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است.

    پدرام فریوسفی (ویولن)، میثم مروستی (ویولا)، امین غفاری (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویولن سل)، فرهادی صفری (بم‌باژ) و شهریار نظری (دف) به عنوان نوازنده‌های گروه «ناگفته» در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=99083
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *