×
×

با همراهی یک هنرمند ایرانی

  • کد نوشته: 98514
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • نه پیانیست بین‌المللی از جمله یک هنرمند ایرانی، کنسرتی را در پاریس برای شهر تاریخی «پالمیرا» که با حملات وحشیانه داعش از بین رفت، اجرا می‌کنند.
    +این کنسرت در مجمع سران یونسکو در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود

    با همراهی یک هنرمند ایرانی
  • ۱۴۵۴۱۳۷۸۰۲۲۷۰_۲۳۹۳۱۷نه پیانیست بین‌المللی از جمله یک هنرمند ایرانی، کنسرتی را در پاریس برای شهر تاریخی «پالمیرا» که با حملات وحشیانه داعش از بین رفت، اجرا می‌کنند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروهی شامل ۹ پیانیست با اجرای کنسرتی در پاریس و تقدیم کردن آن به شهر باستانی و ویران‌شده «پالمیرا» در سوریه، پیام صلح را به گوش جهانیان می‌رسانند.

    این کنسرت که «صلح برای پالمیرا» نام دارد، در مجمع سران یونسکو در پایتخت فرانسه برگزار می‌شود. هنرمندان کلاسیکی با ملیت‌ها و سوابق فرهنگی مختلف در این اجرا همکار می‌کنند. «حسین سرمد» از ترکیه، «نیما سرکشیک» پیانیست ایرانی، «جفری آجی» هنرمند ترکیه‌ای – آمریکایی، «پاناگیوتیس تروپوکولوس» یونانی، «دیوید لایولی» آمریکایی و «تامبی اسد» سوری از جمله هنرمندان حاضر در این کنسرت هستند.

    به گزارش تودی‌زمان، «صلح برای پالمیرا» نتیجه همکاری سازمان یونسکو و انجمن هنرمندان صلح‌طلب پاریس است.

    «پالمیرا» شهر تاریخی استان «حمص»، یکی از مهم‌ترین ویرانه‌های تاریخی جهان و یکی از آثار ثبت‌شده سوریه در میراث جهانی یونسکو است. قدمت بخش اعظم ویرانه‌های «پالمیرا» به قرن‌های اول و دوم میلادی بازمی‌گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=98514
       
    برچسب ها پالمیرا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *