×
×

پس از نزدیک به یک دهه تلاش به آهنگسازی «فرید الهامی»

  • کد نوشته: 98481
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logo hot-topic-logoآلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران و به آهنگسازی «فرید الهامی» پس از نزدیک به یک دهه تلاش اواخر امسال منتشر می‌شود.
    +ویدئویی کوتاه از آلبوم «درفش کاویانی» را در ادامه آنلاین ببینید و دانلود کنید

    پس از نزدیک به یک دهه تلاش به آهنگسازی «فرید الهامی»
  • شهرام ناظری (عکس از منصور جهانی)

    شهرام ناظری (عکس از منصور جهانی)

    موسیقی ایرانیان – منصور جهانی: آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران و به آهنگسازی «فرید الهامی» پس از نزدیک به یک دهه تلاش اواخر امسال منتشر می‌شود.

    آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران، به آهنگسازی «فرید الهامی» و براساس اشعار حکیم «ابوالقاسم فردوسی» و همچنین با همکاری نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» پس از نزدیک به یک دهه تلاش؛ اواخر امسال توسط شرکت «پارسه سروش فردوسی» و شرکت «حافظ مهر» منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی، شعر و ادبیات در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

    بخش‌هایی از آلبوم «درفش کاویانی» با آواز «شهرام ناظری»، به آهنگسازی «فرید الهامی» و با همکاری نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» برای نخستین بار در سال ۱۳۸۸ در جشنواره بین‌المللی موسیقی «اورینتالیست» در کشور فرانسه و همچنین در همان سال در جشنواره بین‌المللی موسیقی «کارتاژ» در تالار بزرگ «تئاتر آنتیک» در شهر چند هزار ساله کارتاژ در کشور تونس اجرا شد و اجرای این قطعات از شاهنامه فردوسی بزرگ، جزو برگزیدگان این جشنواره‌های معتبر موسیقی نیز بود.

    شایان ذکر است که قسمت هایی از این آلبوم، در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار در کشور، با صدای شوالیه آواز ایران در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا شد و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت. در ادامه، هیمن برنامه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، کرمانشاه، اراک و نور و همچنین در روز بزرگداشت فردوسی بزرگ در دانشگاه تهران (در دو سال مختلف) و در دانشگاه صنعتی شریف نیز اجرا شد.

    در ادامه می توانید ویدئویی کوتاه از آلبوم «درفش کاویانی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=98481
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *