×
×

جزییات بلیت‌فروشی جشنواره فجر تشریح شد

  • کد نوشته: 98218
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • مدیر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر جزییات بلیت‌فروشی این دوره جشنواره را تشریح کرد و نمایندگان سایت‌های فروش بلیت نیز در این زمینه توضیح‌هایی دادند. حمیدرضا نوربخش – مدیر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر – گفت: امسال سعی کردیم از همه ظرفیت‌های این حوزه استفاده کنیم. بنابراین از فعالان حوزه فروش بلیت اینترنتی در چند جلسه دعوت […]

    جزییات بلیت‌فروشی جشنواره فجر تشریح شد
  • حمیدرضا نوربخش

    حمیدرضا نوربخش

    مدیر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر جزییات بلیت‌فروشی این دوره جشنواره را تشریح کرد و نمایندگان سایت‌های فروش بلیت نیز در این زمینه توضیح‌هایی دادند.

    حمیدرضا نوربخش – مدیر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر – گفت: امسال سعی کردیم از همه ظرفیت‌های این حوزه استفاده کنیم. بنابراین از فعالان حوزه فروش بلیت اینترنتی در چند جلسه دعوت کردیم و آن‌ها هم پیشنهادهای‌شان را به ما ارائه کردند. از این میان، سه سامانه ۸۴۲۰۰، می‌رسی و تیوال به‌عنوان سایت‌های فروش بلیت انتخاب شده‌اند. من با انحصار در بلیت‌فروشی بسیار مخالفم و تلاش کرده‌ایم تمام افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، به ما کمک کنند. همه این سایت‌ها آوردهایی برای جشنواره دارند و آن‌هایی که حضور ندارند، خودشان نخواسته‌اند که به ما کمک کنند.

    او درباره حضور نداشتن سامانه ایران‌کنسرت در روند بلیت‌فروشی نیز اظهار کرد: سامانه ایران‌کنسرت مثل بقیه، توسط ما دعوت شد، اما مدیر این سایت تمایل نداشت که در کنار دیگران قرار گیرد و دوست داشت بلیت‌فروشی توسط او انحصاری باشد. در حالی که انحصار باید دلیل داشته باشد، یک دلیل موجه که بتوان وجود انحصار را توجیه کرد. ما هم فکر کردیم نمی‌توانیم برای وجود چنین انحصاری، برای افکار عمومی دلیل قابل توجیهی داشته باشیم. البته امسال بیشتر بار بلیت‌فروشی برعهده سامانه ۸۴۲۰۰ است که سابقه طولانی‌تری در این زمینه دارد.

    نوربخش در بخش دیگری از سخنانش درباره نحوه قیمت‌گذاری بلیت‌های سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: سقف قیمت بلیت‌ها ۹۵ هزار تومان و کف آن نیز ۳۰ هزار تومان خواهد بود. در واقع سعی کرده‌ایم قیمت‌ها نسبت به همیشه پایین‌تر باشد.

    او درباره بلیت‌های دانشجویی نیز توضیح داد: حتما برای دانشجویان بلیت در نظر می‌گیریم و در روزهای آینده جزییات مربوط به آن را اعلام خواهیم کرد.

    وی در بخش پایانی سخنانش، اضافه کرد: این‌که جشنواره سعی می‌کند تمام ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار دهد، باید به فال نیک گرفت. ما تلاش کرده‌ایم از رانت پرهیز کنیم و در همین راستا، قطعا گزارش شفافی از عملکردمان در جشنواره ارائه خواهیم داد.

    در نشستی که صبح پنجم بهمن‌ماه در معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار شد، نماینده سامانه فروش بلیت «می‌رسی» نیز توضیح داد: ما قصد داریم خدمات گسترده‌ای در جشنواره موسیقی فجر ارائه کنیم.

    کاوه گرایلی اظهار کرد: در این مدت که در کنار جشنواره فجر حضور داشته‌ایم، اتاق فکری را نیز تشکیل داده‌ایم و قرار است ما در حوزه بین‌الملل خدماتی را ارائه کنیم.

    او درباره سایر خدمات سامانه «می‌رسی» توضیح داد: ارائه بیلبوردهای تبلیغاتی نیز بخش دیگری از خدمات ماست.

    همچنین نماینده سامانه فروش بلیت ۸۴۲۰۰ گفت: سامانه‌هایی که امسال قصد فروش بلیت برای جشنواره موسیقی فجر را دارند‌، نمی‌خواهند با یکدیگر رقابت کنند، بلکه برای به سرانجام رسیدن یک کار مهم، در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

    نیکونیا اضافه کرد: این سامانه‌ها به‌نوعی یکدیگر را معرفی می‌کنند، مثلا سایت تیوال برای اجراها کار مدیا انجام می‌دهد، البته این کار همه اجراها را شامل می‌شود.

    نماینده سایت تیوال نیز در این نشست جزییاتی را ارائه کرد و درباره خدمات این سایت توضیح‌هایی داد.

    به گزارش ایسنا، در این نشست علاوه بر گروه موسیقی رستاک، قرار بود محمد علیزاده – خواننده پاپ – نیز به تشریح برنامه‌هایش در جشنواره موسیقی فجر بپردازد؛ اما او بدون آن‌که اطلاع مشخصی به مسوولان برگزاری نشست بدهد، امروز غیبت کرد. همچنین در این نشست به نقل از مدیر برنامه‌های این خواننده‌ی پاپ اعلام شد که او احتمالا همزمان با برگزاری نشست یادشده خواب است.

    https://musiceiranian.ir/?p=98218
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *