×
×

طی هشتم بهمن‌ماه سال جاری و از شهر رشت

  • کد نوشته: 97739
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • دور دوم تور کنسرت «ناگفته» هشتم بهمن‌ماه از شهر رشت آغاز می‌شود و قرار است اعضای این کنسرت در ادامه به چند شهر دیگر ایران سفر کنند. +در این کنسرت، استاد شهرام ناظری همراه حافظ ناظری به اجرای برخی قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند

    طی هشتم بهمن‌ماه سال جاری و از شهر رشت
  • حافظ و شهرام ناظری

    حافظ و شهرام ناظری

    دور دوم تور کنسرت «ناگفته» هشتم بهمن‌ماه از شهر رشت آغاز می‌شود و قرار است اعضای این کنسرت در ادامه به چند شهر دیگر ایران سفر کنند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تور کنسرت‌ «ناگفته» ساخته حافظ ناظری شهریورماه از باغ عفیف‌آباد شهر شیراز در میان استقبال مخاطبان آغاز و در ادامه به یکی از کنسرت‌های پرفروش‌ تبدیل شد.

    در این کنسرت، استاد شهرام ناظری همراه حافظ ناظری به اجرای برخی قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند. مثنوی‌خوانی یکی از ویژگی‌ها مثبت این کنسرت‌ها به‌شمار می‌رود که به‌شکل بداهه اجرا می‌شود. در این کنسرت‌ها از ساز ابداعی «حافظ» رونمایی می‌شود و سعی شده قطعات با تنظیم متفاوت و جذابی به مخاطب ارائه شود.

    کنسرت رشت هشتم بهمن‌ماه در سالن یادگار امام این شهر برگزار می‌شود. اعضای این تیم ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه هم برای اجرای کنسرت در شهر کرج برنامه دارند.

    شایان ذکر است که آلبوم «ناگفته» سال پیش در ایران منتشر شد و «شهرام ناظری» استاد سرشناس موسیقی ایران به عنوان خواننده چند قطعه در این اثر حضور داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=97739
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *