×
×

«با قرص‌ها می‌رقصد» شنیدنی شد

  • کد نوشته: 97395
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo hot-topic-logo نخستین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» با عنوان «با قرص‌ها می‌رقصد»، منتشر و به صورت همزمان در تهران و شهرستان راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کار سرایش کلیه ترانه ها و ساخت ملودی‌های این آلبوم برعهده خود «کاوه آفاق» است
    +تیزر تصویری آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را در ادامه از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

    «با قرص‌ها می‌رقصد» شنیدنی شد
  • ۶۹۵۰۴۹-۰۵۲۰۲۳۰۰۰۰۷نخستین آلبوم رسمی «کاوه آفاق» با عنوان «با قرص‌ها می‌رقصد»، منتشر و به صورت همزمان در تهران و شهرستان راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر به تهیه کنندگی «سید محمد حسین تفرشی» و به همت موسسه نشر «آوای سوته‌دلان» به مدیریت مهدی میرزاباقریان،  ۲۹ دی ماه منتشر شد و کار سرایش کلیه ترانه ها و ساخت ملودی‌های این آلبوم برعهده خود «کاوه آفاق» است.

    کاوه آفاق در نشست خبری این آلبوم که هفته گذشته برگزار شد درباره نخستین اثر رسمی خود چنین گفته بود: «اگر قرار باشد تغییری در نگرش من در کارم در فضای رسمی اتفاق بیفتد، قطعا نتیجه‌ای جز ورشکستگی نخواهم داشت. هوادارانم را از دست می‌دهم و هویت کاری‌ام را هم ازدست می‌دهم و یک خودکشی است. قطعا این نگاه مرگ هنری من را در پی خواهد داشت و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های من برای ورودم به حوزه رسمی، حفظ مهر و امضای آثارم بوده که قطعا همین رویه در همه سالهای بعد هم ادامه خواهد داشت. برای این آلبوم حدود ۲۵ قطعه تولید شد. هر اثری که اصلاحیه می‌خورد، به صورت کامل حذفش می‌کردم. یعنی حتی حاضر نبودم تغییرات یک کلمه ای هم روی آن انجام دهم. می رفتم و کار جدیدی می ساختم و سعی می کردم با رعایت همه اصول، بهترین خروجی را داشته باشم.»

    در ادامه می توانید تیزر تصویری «با قرص‌ها می‌رقصد» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خرید دیجیتال است که می توانید با مراجعه به صفحه مخصوص آلبوم، این اثر را آنلاین به صورت قانونی دانلود کنید.

    دانلود قانونی آنلاین آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» (اینجا کلیک کنید)

    +تیزر تصویری «با قرص‌ها می‌رقصد»

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=97395
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *