×
×

تا پایان دی ماه سال جاری

  • کد نوشته: 97359
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام دی ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» اثر چایکوفسکی به نوازندگی «امین غفاری» تا پایان دی ماه منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
    +در ادامه تیزر تصویری این آلبوم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    تا پایان دی ماه سال جاری
  • amin ghafariآلبوم موسیقی «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» اثر چایکوفسکی به نوازندگی «امین غفاری» تا پایان دی ماه منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرتو ویلن چایکوفسکی، یکی از معتبرین، زیبا‌ترین و در عین حال دشوار‌ترین قطعات موسیقی کلاسیک دنیا به شمار می‌رود و از این جهت برای علاقمندان موسیقی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در جشنواره فجر موسیقی سال گذشته این قطعه توسط امین غفاری و ارکستر پاسارگاد اجرا شد و توانست مقام اول را به همراه ارکستر در جشنواره از آن خود کند. پس از موفقیت این اثر غفاری تصمیم به ضبط این کنسرتو و انتشار آن برای نخستین بار در ایران گرفت. منتهی با وجود تمایل زیاد ضبط کنسرتو ویلن چایکفسکی با ارکستر پاسارگاد به دلیل عدم حمایت مالی از طرف حامیان و هزینه‌های زیاد ضبط این کار، امین غفاری تصمیم گرفت تا این قطعه را با فایل آماده همراهی‌کننده ضبط کند.

    ناگفته نماند، فایل‌های آماده همراهی‌کننده در سراسر دنیا بدین گونه است که بخش همراهی‌کننده بدون تکنوازی ضبط شده و فایل بدون بخش سولو در اختیار نوازندگان قرار می‌گیرد تا بتوانند بر روی این فایل بنوازند.

    شایان ذکر است که امین غفاری سرپرست و مدیر ارکستر سمفونی پاسارگاد است و در سال ٢٠١۵ در جمع ٢۵ برگزیده مسابقات جهانی ویلن خاچاطوریان قرار گرفته و به عنوان سولیست با بسیاری از آهنگسازان برجسته همکاری داشته است.

    در ادامه تیزر تصویری این آلبوم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود تیزر

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=97359
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *