×
×

باید مسئولین استان فارس پاسخگو باشند

  • کد نوشته: 9735
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۰
  • ۰
  • «شهرام ناظری» استاد آواز و موسیقی درتازه‌ترین مصاحبه خود با رسانه رسمی دولت از لغو برنامه کنسرت شاهنامه خوانی‌اش در شیراز گلایه کرده و گفته است: به رغم اینکه به این موارد عادت کرده‌ایم اما مسوولان استان فارس باید برای برگزار نشدن این کنسرت، توجیه مناسبی داشته باشند. شهرام ناظری افزود: چنین ناملایماتی در عرصه […]

  • «شهرام ناظری» استاد آواز و موسیقی درتازه‌ترین مصاحبه خود با رسانه رسمی دولت از لغو برنامه کنسرت شاهنامه خوانی‌اش در شیراز گلایه کرده و گفته است: به رغم اینکه به این موارد عادت کرده‌ایم اما مسوولان استان فارس باید برای برگزار نشدن این کنسرت، توجیه مناسبی داشته باشند.

    شهرام ناظری افزود: چنین ناملایماتی در عرصه موسیقی برای من عادت و از تکرار آن‌ها پوستمان کلفت شده است.

    ناظری گفت: هیچ اطلاعی از علت لغو کنسرت شاهنامه خوانی در شیراز ندارم و باید مسوولان استان فارس پاسخگوی آن باشند.

    این استاد آواز افزود: معتقدم در چنین شرایطی سکوت بهترین گزینه است و ترجیح می‌دهم هم اکنون بیشتر در وادی موسیقی عمل و کار خود را دنبال کنم.

    ناظری گفت: ایکاش می‌شد اتفاقی روی می‌داد و از خود حکیم ابوالقاسم فردوسی سراینده شاهنامه می‌پرسیدیم که در چنین شرایطی حال وی چگونه است.

    وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری (۱۳۹۰) کنسرت‌های مختلف در خارج از کشور برگزار خواهم کرد، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۲۹ اردیبهشت ماه کنسرتی با حضور «حسین علیزاده» در شهر کلن خواهیم داشت.

    ناظری گفت: همچنین در کشورهای مختلفی همچون سوئد، فرانسه و آفریقا نیز طی سال جاری برنامه موسیقایی برگزار خواهم کرد.

    کنسرت شاهنامه‌خوانی شهرام ناظری و گروه فردوسی قرار بود در روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه در شهر شیراز برگزار شود.

    پیش‌تر کنسرت شاهنامه‌خوانی شهرام ناظری و گروه فردوسی اواخر سال گذشته (۱۳۸۹) در سالن میلاد به مدت چهار شب متوالی برگزار و با اقبال خوب علاقه‌مندان موسیقی و ادب ایرانی روبرو شد. ‏

    https://musiceiranian.ir/?p=9735
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *