×
×

سینا حجازی: موسیقی هنوز شگفت‌زده و هیجان‌زده‌ام می‌کند

  • کد نوشته: 97239
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • نخستین گفتگوی تلویزیونی خواننده آلبوم «رویا» صبح روز گذشته روی آنتن رفت و «سینا حجازی» در حالی که عنایت بخشی و سروش صحت نیز در این برنامه حضور داشتند، رو در روی «احسان کرمی» نشست و نخستین گپ و گفت تلویزیونی خود را انجام داد. برنامه «خوشا شیراز» جمعه ۲۵ دی شاهد سینا حجازی خواننده […]

    سینا حجازی: موسیقی هنوز شگفت‌زده و هیجان‌زده‌ام می‌کند
  • ۸۱۹۲۱۹۱۶-۷۰۴۴۸۱۲۰نخستین گفتگوی تلویزیونی خواننده آلبوم «رویا» صبح روز گذشته روی آنتن رفت و «سینا حجازی» در حالی که عنایت بخشی و سروش صحت نیز در این برنامه حضور داشتند، رو در روی «احسان کرمی» نشست و نخستین گپ و گفت تلویزیونی خود را انجام داد.

    برنامه «خوشا شیراز» جمعه ۲۵ دی شاهد سینا حجازی خواننده پاپ بود و این خواننده درباره دغدغه های موسیقایی خود و تمام برنامه ریزی‌های بلند مدت خود صحبت‌هایی را رو در روی مجری برنامه انجام داد. سینا حجازی در ابتدای این برنامه گفت: « هنوز موسیقی مرا شگفت‌زده و هیجان‌زده می‌کند. در کار کمی بداخلاق هستم و برای همین ترجیح می‌دهم که همه کارهای آهنگی که می‌خوانم را خودم انجام دهم و این طور خیالم راحت‌تر است. من در کارم به دنبال آدم‌هایی هستم که با هم همفکر باشیم و این طور برایم بهتر هست و اینکه سبک خاص خودم را در موسیقی دارم اصلا پشیمان نیستم.»

    سینا حجازی درباره سبک خاص موسیقی و خودش و ترانه‌های اجتماعی که اجرا می‌کند نیز گفت: «دغدغه من بیشتر ترانه‌های اجتماعی است تا ترانه‌های عاشقانه. ترانه‌هایی که من اجرا می‌کنم یک نوع ترانه‌ی کمدی – تراژدی است. من خودم مثل ریتم موسیقی‌هایم که شاد هستند آدم شادی هستم. موسیقی که من کار می‌کنم بر اساس سبک رِگِه است که یک نوع از سبک‌های موسیقی است. این سبک از موسیقی مربوط به امریکای جنوبی‌ست و روی ضد ضربه‌ها تاکید می‌کند و تاکید روی ضد ضربه‌ها باعث می‌شود که حالت شادی ایجاد کند و بیشتر مضامینش اجتماعی است. ترانه‌های موسیقی رِگِه بیشتر مضامین و موضوعاتی اجتماعی دارند.» حجازی در ادامه در پاسخ به سوال احسان کرمی درباره شیراز نیز گفت: «در شیراز همه چیز خیلی خوب هست، اتمسفر، هوای خوب و مردمش که خیلی خوش برخورد هستند.»

    خواننده آلبوم «رویا» درباره حضورش در عرصه سینما با توجه به رزومه سینمایی خانوادگی‌اش نیز در انتهای صحبت‌هایش گفت: «من با وجودی که پدرم بازیگر است، بازیگری را دوست ندارم. فیلمی را که دوست دارم در نهایت آنرا پنج بار می‌بینم اما موزیکی که دوست دارم را هر روز می‌شنوم و احساس می‌کنم که موسیقی بهتر و ماندنی‌تر است.»

    سینا حجازی هفته گذشته دومین کنسرت رسمی خود را در تهران روی صحنه برد که با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد.

    نخستین آلبوم رسمی این خواننده به نام «رویا» اوایل امسال وارد بازار موسیقی کشور شد تا این خواننده پس از سالها فعالیت، سرانجام به صورت رسمی آثارش را در بازار موسیقی کشور ارائه نماید.

    https://musiceiranian.ir/?p=97239
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *