×
×

با آواز «علی مومنیان» و آهنگسازی و تنظیم «مصطفی مومنیان»

  • کد نوشته: 97190
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «شهر نیستی» اثری به سبک موسیقی سنتی ایرانی با آواز «علی مومنیان» و آهنگسازی و تنظیم «مصطفی مومنیان» است که به تازگی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.
    +کاور و جزئیات کامل آلبوم «شهر نیستی»

    با آواز «علی مومنیان» و آهنگسازی و تنظیم «مصطفی مومنیان»
  • آلبوم «شهر نیستی»

    آلبوم «شهر نیستی»

    آلبوم «شهر نیستی» اثری به سبک موسیقی سنتی ایرانی با آواز «علی مومنیان» و آهنگسازی و تنظیم «مصطفی مومنیان» است که به تازگی منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علی مومنیان در «شهر نیستی» شعر عارف را می‌خواند و تنبک و سنتور پا به پایش زمزمه می‌کنند. آهنگ‌های ساخته شاگرد اردوان کامکار و کامبیز روشن روان با اشعار سروده شاگرد محمود انوار، ایرج وامقی و بهروز ثروتیان پیوند می‌خورند و در «شهر نیستی» جاری می‌شوند. این آلبوم هشت قطعه به نام های «بی وفا»، «تک نوازی سنتور»، «شهر نیستی»، «گذشتم از تو»، «چهارمضراب سه تار»، «سپندوار»، «کلک سنا» و «بی همزبان» دارد و توسط نشر نوفه منتشر شده است.

    ترانه های این آلبوم سروده جلال الدین همایی، خسرو احتشامی هونه گانی، عارف قزوینی و محمد مفتاحی است.

    میثم مروستی، آتنا اشتیاقی، شهرام رکوعی، حمیدرضا مرادی، مصطفی مومنیان، پیمان صحیحی، محمد ذوالنوری، قاسم رحیم زاده، وحید سلیمانی نژاد و مرتضی مومنیان با ویولن، ویولن آلتو، ویولنسل، فلوت، سه تار، سنتور، تنبک، تار و کمانچه در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «شهر نیستی» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «شهر نیستی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی این اثر را دانلود نمایید

    کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=97190
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *