×
×

چهارشنبه ۱۶ دی ماه

  • کد نوشته: 96512
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۸ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • «سینا حجازی» دومین کنسرت رسمی اش در تهران با چهارشنبه ۱۶ دی ماه به همت موسسه «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. بعد از اجرای قطعه اول، از هواداران خود بابت حضورشان تشکر کرد و سپس بابک صفرنژاد، نوازنده ساز دهنی را معرفی کرد که اجرای او در بسیاری از […]

    چهارشنبه ۱۶ دی ماه
  • hejazi«سینا حجازی» دومین کنسرت رسمی اش در تهران با چهارشنبه ۱۶ دی ماه به همت موسسه «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد.

    بعد از اجرای قطعه اول، از هواداران خود بابت حضورشان تشکر کرد و سپس بابک صفرنژاد، نوازنده ساز دهنی را معرفی کرد که اجرای او در بسیاری از قطعات حجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

    در حین اجرای او، تصاویری از نقاشی های کاریکاتوری بر روی مانیتور های سالن میلاد نمایش داده می شد. حجازی در بین اجرای قطعاتش مهمانان ویژه خود را نیز معرفی کرد که برخی از آن ها در بین جمعیت نشسته بودند.

    مهمانان او در این شب، بزرگمهر حسین پور(طراح و کاریکاتوریست)، سروش صحت(بازیگر،نویسنده وکارگردان)، علی اوجی(بازیگر و تهیه کننده)، نیلوفر خوش خلق(بازیگر)، شیوا ابراهیمی(بازیگر)، زهرا عاملی(ترانه سرا) و امید حاجیلی(خواننده) بودند.

    گروه نوازندگان حجازی پس از معرفی امیدحاجیلی، او را غافلگیر کرده و قسمتی از یکی از قطعات او را نواختند. سینا حجازی به ترتیب قطعه های «بارون»، «لیلی»، «بذار بگن»، «ماما»، «خودتی»، «باریدم»، «دیدی داری»، «هارمونی»، «زن معمولی»، «یعنی صبح شده»، «من خوابشو دیدم»، «رفیق»، «آی دل» و «تیک تیک تیک» را در این کنسرت اجرا کرد.

    او از تنظیم کننده قطعه «ماما»، داریوش بیژنی تشکر کرده و این قطعه دوست داشتنی را به مادرش که در سالن حضور داشت، تقدیم کرد.

    سینا حجازی پس از رونمایی از کار جدید خود به نام «من خوابشو دیدم»، برای تمام دنیا صلح و آرامش آرزو کرد. این قطعه با ترانه و اجرای زیبایش مورد اقبال جمعیت حاضر در سالن قرار گرفت، به طوری که جمعیت پس از چند لحظه، شروع به همراهی با حجازی کردند.

    قطعه«لیلی»، قطعه مورد پسند بسیاری از هوادارانش، با انرژی و احساس زیبایی در این کنسرت اجرا شد. او قبل از اجرای قطعه آخر اعضای گروهش را معرفی کرد: «داریوش بیژنی (رهبر وسرپرست گروه)، شروین شهبازی (گیتار آکوستیک)، سعید شیخ امیری (گیتار)، سینا پرتوری (درامز)، آرش احمدی (گیتارالکتریک)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، سعید خیرخواه (کیبورد)، ایمان قیاسی (پرکاشن)، بابک صفرنژاد (ساز دهنی)، حسین شریفی، علی ضرابی و فرید شیخی (گروه بادی)، نسترن نفریه (رهبر گروه کر) و مجید کمالی (کر).»

    قطعه«لیلی»، با توجه به استقبال هواداران، برای بار دوم و به عنوان آخرین اثر در این کنسرت اجرا شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=96512
       
    برچسب ها سینا حجازی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *