×
×

تازه ترین آلبوم موسیقی «شهرام ناظری» در بازار موسیقی کشور

  • کد نوشته: 96291
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۱۵ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم موسیقی «رقصانه» به آهنگسازی «حسین پرنیا» و با صدای «شهرام ناظری» آواز خوان بنام موسیقی ایرانی از سوی انتشارات «سروش» و پخش «هنر شهر» راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +در ادامه دموی صوتی آلبوم «رقصانه» را از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید
    +به مناسبت تولد مولانا جلال الدین و روی اشعار این شاعر نامی منتشر شده است

    تازه ترین آلبوم موسیقی «شهرام ناظری» در بازار موسیقی کشور
  • photo_2016-01-05_15-03-53آلبوم موسیقی «رقصانه» به آهنگسازی «حسین پرنیا» و آواز «شهرام ناظری» از سوی انتشارات «سروش» و پخش «هنر شهر» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم رقصانه مجموعه‌ای از آثار از تصنیف تا چهارمضراب و آواز است که در فضای موسیقی سنتی ایرانی ساخته و به مناسبت تولد مولانا جلال الدین و روی اشعار این شاعر نامی منتشر شده است، در این مجموعه نگرشی روایتی بر اشعار مولانا همراه با فضایی رقص و سماع گونه چه بر قطعات آوازی و چه بر تصانیف حاکم است. همچنین فضای دستگاهی «رقصان» فضایی مرکب است که از همایون آغاز می‌شود و سیری روایتی در دیگر دستگاه‌ها همچون چهارگاه، بیات اصفهان و …پیش می‌گیرد.

    در «رقصانه» قطعاتی چون رقص بر پرده گران کردن، ما گوش شمائیم شما تن زده تا کی، رقص از خیال تو آموزم، مست و دیوانه، ای جان تو جانم را از خویش خبر کرده، غزل عاشق و کف زنان آمده است. اشعاری خاص از مولانا که اهل ادب و مخاطبان جدی ادبیات با آنها آشنایی دارند و حالا می‌توانند آن را با نگاهی ویژه و با بیانِ استاد «شهرام ناظری» بشنوند.

    شایان ذکر است، «حسین پرنیا» که آهنگسازی این اثر را بر عهده دارد، پیش از این کنسرت‌هایی نیز با «شهرام ناظری» در قونیه و چند شهر ایران برگزار کرد‌ه است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «رقصانه» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه دموی صوتی آلبوم «رقصانه» را از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود دموی آلبوم «رقصانه»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=96291
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *