×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 96284
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۱۰ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoقطعه «کجای زمانی» اولین اثر رسمی «امیررضا هراوی»، از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +این هنرمند نزد استادانی چون محمود گلپایگانی، محمد گلریز، محمدرضا لطفی، علی اصغر شاهزیدی، اکبر گلپایگانی و علیرضا قربانی به یادگیری ردیف اوازی ایرانی مشغول بوده است

    با اجازه صاحب اثر و از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • امیررضا هراوی

    امیررضا هراوی

    قطعه «کجای زمانی» اولین اثر رسمی «امیررضا هراوی»، از طریق «نواخانه» سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    این قطعه اثری تلفیقیست که در آن سعی بر ایرانیزه کردن موسیقی امبینت شده است، کار ساخت ملودی و تنظیم «کجای زمانی» را میثم مروستی برعهده داشته و ارمان تابان کار سرایش ترانه این اثر را انجام داده است.، همچنین میثم مروستی (سه تار و ویولن و ویولن التو) و اتنا اشتیاقی (ویولن سل) به عنوان نوازنده و فرشاد حسامی در میکس و مسترینگ این اثر با «امیررضا هراوی» همکاری داشته‌اند. ناگفته نماند که بر خلاف اکثر آثار ساخته شده امروزی، ترانه این قطعه بر أساس ملودی و در راستای موسیقی سروده شده است.

    شایان ذکر است که «امیررضا هراوی» از ١۴سالگی شروع به یادگیری ردیف اوازی ایرانی نزد أساتیدی چون محمود گلپایگانی، محمد گلریز، محمدرضا لطفی، علی اصغر شاهزیدی، اکبر گلپایگانی و علیرضا قربانی نموده است و اخرین اجرای زنده وی همراه با پروژه «در شعله با تو رقصان» بود که در تالار وحدت به سرپرستی و اهنگسازی «مهیار علیزاده» به روی صحنه رفت.

    در ادامه می توانید قطعه «کجای زمانی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق نواخانه سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=96284
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *