×
×

ممنوع الکاری دوباره مجید درخشانی !

  • کد نوشته: 95571
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoحراست دفتر موسیقی وزارت ارشاد مانع اعطای مجوز به آلبوم «خروش» به آهنگسازی «مجید درخشانی» شد و همچنان این آهنگساز را ممنوع الکار اعلام کرد.
    +مجید درخشانی پس از تبرئه شدن از سوی مراجع قانونی، مهر ماه گذشته در تالار وحدت به همراه مجتبی عسگری، کنسرتی برگزار کرد و هم اکنون نیز از او برای حضور در جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای گروه خورشید دعوت به عمل آمده است

    ممنوع الکاری دوباره مجید درخشانی !
  • مجتبی عسگری و مجید درخشانی

    مجتبی عسگری و مجید درخشانی

    حراست دفتر موسیقی وزارت ارشاد مانع اعطای مجوز به آلبوم «خروش» به آهنگسازی «مجید درخشانی» شد و همچنان این آهنگساز را ممنوع الکار اعلام کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، صبح امروز ۵ دی ماه، پس از مراجعه نماینده شرکت «رهگذر هفت اقلیم» (ناشر آلبوم)، برای دریافت مجوز انتشار «خروش»، از سوی حراست دفتر موسیقی به او اعلام شد که همچنان مجید درخشانی ممنوع الکار است و به همین دلیل به آلبوم «خروش» مجوز داده نمی شود.

    آلبوم خروش که سه سال پیش به خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی مجید درخشانی ضبط شده است تاکنون نتوانسته مجوز وزارت ارشاد را به علت مشکلاتی که بر سر همکاری مجید درخشانی با اعضای گروه ماه بانو پیش آمده بود؛ بگیرد و همچنان در انتظار مجوز است، این ممنوع الکاری در حالی اعلام می شود که مجید درخشانی پس از ممنوع الخروجی در دی ماه سال ۹۳، به همراه اعضای گروه ماه بانو در دادگاه از کلیه اتهامات تبرئه شدند و حتی گذرنامه این هنرمند و اعضای گروه ماه بانو نیز به آنها بازگردانده شد.

    مجید درخشانی پس از تبرئه شدن از سوی مراجع قانونی، مهر ماه گذشته در تالار وحدت به همراه مجتبی عسگری، کنسرتی برگزار کرد و هم اکنون نیز از او برای حضور در جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای گروه خورشید دعوت به عمل آمده است و نام گروه مجید درخشانی در جدول برنامه‏ های اعلامی از سوی جشنواره فجر موجود است.

    در طی تماس با آقای درخشانی، او نیز از مساله ممنوع الکاری خود اظهار شگفتی و بی اطلاعی کرد چرا که کنسرت مهرماه او پس از اعلام حکم برائت بدون هیچ مانعی برگزار شده و در حال آمادگی برای برگزاری کنسرت در جشنواره موسیقی فجر است.

    آهنگساز «در خیال» اعلام کرد این مساله را پیگیری خواهد کرد، چرا که از اتهامات مبراست و علت ممنوع الکاری اعلامی از سوی حراست دفتر موسیقی وزارت ارشاد هنوز مشخص نیست.

    https://musiceiranian.ir/?p=95571
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *