×
×

با حضور در برنامه رادیویی «عندلیب»

  • کد نوشته: 95385
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoدکتر «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی این هفته در برنامه موسیقایی «عندلیب» که پنچشنبه شب (سوم دی ماه) پخش شد، حضور یافت و درباره اهمیت آگاهی و شناخت یک خواننده، به شعر و ادبیات و پیوند جدایی ناپذیر این دو صحبت کرد.
    +در ادامه می توانید فایل صوتی گفتگوی برنامه موسیقایی «عندلیب» رادیو ایران را با «امیر اثنی عشری» از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    با حضور در برنامه رادیویی «عندلیب»
  • امیر اثنی عشری

    امیر اثنی عشری

    دکتر «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی این هفته در برنامه موسیقایی «عندلیب» که پنچشنبه شب (سوم دی ماه) پخش شد، حضور یافت و درباره اهمیت آگاهی و شناخت یک خواننده، به شعر و ادبیات و پیوند جدایی ناپذیر این دو صحبت کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه دکتر «امیر اثنی عشری» درباره اهمیت آگاهی و شناخت یک خواننده، به شعر و ادبیات و پیوند جدایی ناپذیر این دو صحبت کرد و نیز در خصوص چرایی استفاده از غالب غزل در آواز، سخن گفت، همچنین ضمن پخش نمونه آثاری از این هنرمند، درباره چگونگی علاقه مندی اثنی عشری به شعر و موسیقی صحبت شد.

    عندلیب برنامه‌ای است پیرامون موسیقی ایرانی که در بخش‌های مختلف به صورت تخصصی، به موسیقی ایرانی، هنرمندان و اهالی موسیقی می‌پردازد.

    شایان ذکر است که در هفته‌های آتی اثر «سوی بی‌سو» به آهنگسازی «علی نجف‌پور» و آواز «امیر اثنی عشری» از سوی نشر آوای خورشید منتشر خواهد شد و اسفند ماه سال جاری نیز کنسرتی در ارتباط با همین اثر، با گروه مهبانگ به روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید فایل صوتی گفتگوی برنامه موسیقایی «عندلیب» رادیو ایران را با «امیر اثنی عشری» از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=95385
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *