×
×

«سینا حجازی» در تهران به دیدار دوستدارانش می رود

  • کد نوشته: 95373
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام دی ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoتک قطعه «ستاره» با صدای «سینا حجازی» در آستانه کنسرت این خواننده پاپ، از طریق «تماشاخانه سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +جزئیات کامل کنسرت «سینا حجازی»
    +دانلود قطعه «ستاره» از تماشاخانه موسیقی ایرانیان

    «سینا حجازی» در تهران به دیدار دوستدارانش می رود
  • Sina Hejazi - Setarehتک قطعه «ستاره» با صدای «سینا حجازی» در آستانه کنسرت این خواننده پاپ، از طریق «تماشاخانه سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سینا حجازی خواننده آلبوم موسیقی «رویا» که دومین کنسرت خود را طی تاریخ ۱۶ دی‌ماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به روی صحنه خواهد برد، قطعه جدید را با عنوان «ستاره» منتشر کرد که کار آهنگسازی، ترانه سرایی، تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر را خود حجازی انجام داده است.

    سینا حجازی در این کنسرت قرار است منتخبی از قطعات آلبوم رویا را به همراه چند تک آهنگ منتشرشده از وی چون  لیلی، دیدی داری، مسیر انحرافی، ویتامین سی‌ و ستاره را اجرا کند.

    این کنسرت در یک سانس (ساعت ۲۱:۳۰) و به همت شرکت «آوای دوران» به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار می‌شود که علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت «ایران کنسرت» به آدرس اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    قطعه «ستاره» را با اجازه صاحب اثر و از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ایرانیان» می توانید آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=95373
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *