×
×

انتشار نخستین قطعه از آلبوم گروه «مون‌هد»

  • کد نوشته: 95213
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام دی ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoنسخه تصویری قطعه «کام درد» نخستین قطعه از آلبوم گروه «مون‌هد» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +آلبوم جدید این گروه از پنجم دی ماه در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور» قابل دسترسی خواهد بود

    انتشار نخستین قطعه از آلبوم گروه «مون‌هد»
  •  گروه «مون‌هد»

    گروه «مون‌هد»

    نسخه تصویری قطعه «کام درد» نخستین قطعه از آلبوم گروه «مون‌هد» از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    گروه مون‌هد» که از سال ۱۳۹۰ مشغول تهیه نخستین آلبوم خود با عنوان «افق رویداد» بوده، سرانجام نخستین قطعه این آلبوم را در قالب یک ویدیو تصویری منتشر کرد. آلبوم جدید این گروه از پنجم دی ماه در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور» قابل دسترسی خواهد بود.

    «مون‌هد» به معنای ماه‌زده نام یکی از آهنگ‌های منتشر نشده سید برت است و این گروه به دلیل تاثیر زیادی که از آهنگ‌های او گرفته؛ چنین نامی را برای خود انتخاب کرده است. نخستین آلبوم «گروه مون‌هد» را به طور کلی می‌توان در سبک آلترنیتیو راک دانست هرچند در بخش‌هایی به سایکدلیک راک و پست راک نیز نزدیک می‌شود.

    گروه مون‌هد در رشت تشکیل شده و در این آلبوم مسعود دلجو (گیتار، وکال، ترانه‌سرا)، آرش پندی (سازهای الکترونیک، طراحی صدا، میکس و مسترینگ)، سینا گل‌نقره (باس)، میلاد صابر فخر (درام)، رامین وفایی (گیتار الکتریک)، علیرضا ملک‌زاده (ترومبون) حضور داشتند.

    در ادامه نسخه تصویری قطعه «کام درد» را به کارگردانی معین رضایی‌راد از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود نسخه تصویری قطعه «کام درد»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=95213
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *