×
×

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

  • کد نوشته: 94906
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۱۰۳ آلبوم موسیقی را در دوماه اخیر صادر کرده است. مجوز ۱۰۳ آلبوم در گونه‌های مختلف موسیقی طی ماه‌های آبان و آذر ۱۳۹۴ صادر شده است. از این تعداد ۴۰ مجوز به موسیقی پاپ، ۳۷ مجوز به موسیقی سنتی، ۱۴ مجوز به موسیقی […]

    واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:
  • موسیقی

    موسیقی

    واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۱۰۳ آلبوم موسیقی را در دوماه اخیر صادر کرده است.

    مجوز ۱۰۳ آلبوم در گونه‌های مختلف موسیقی طی ماه‌های آبان و آذر ۱۳۹۴ صادر شده است.

    از این تعداد ۴۰ مجوز به موسیقی پاپ، ۳۷ مجوز به موسیقی سنتی، ۱۴ مجوز به موسیقی کلاسیک و ۱۲ مجوز دیگر به گونه‌های دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

    این آلبوم‌ها بنا به تقاضای ۵۴ موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی طی دوماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و مجوز آن‌ها صادر شده است.

    بین ۱۰۳ مجوزی که برای این آلبوم‌ها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونه‌های مختلف موسیقی کشور مانند صادق آهنگران با آلبوم “ما مرد نبردیم” در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم “خداوندان اسرار” و سالار عقیلی با آلبوم “قصه باران” دربخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم “جانان” در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم “جاده می رقصد”، محسن یگانه با آلبوم “نگاه من”، شهرام شکوهی با آلبوم “تا نفس هست”، رضا صادقی با آلبوم “فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم “شب خیالی” در بخش موسیقی پاپ به چشم می خورند.همچنین آلبوم “صدای تهرون قدیم” اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=94906
       
    برچسب ها موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *