×
×

در ۱۴۰ هزار فریم و با شخصیت اعضای این گروه

  • کد نوشته: 94722
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کلیپ «ایشالا» از گروه «بمرانی» به صورت انیمیشن ساخته شد

    در ۱۴۰ هزار فریم و با شخصیت اعضای این گروه
  • ۱۹۳۱۵۱۲اعضای گروه موسیقی «بمرانی» در موزیک ویدیو «ایشالا» به شخصیت های انیمیشنی تبدیل شدند.

    اشکان رهگذر کارگردان موزیک ویدیو «ایشالا» که برای یکی از قطعات آلبوم موسیقی «مخرج مشترک» از گروه موسیقی بمرانی ساخته شده است، گفت: برای ساخت این انیمیشن روند پیچیده ای طی شده است؛ روندی که از هم‌نشینی تکنیک های متنوع انیمیشن تشکیل شده و با همکاری چندین تیم مختلف در «هورخش استودیو» تکمیل و به نتیجه رسیده است.

    وی ادامه داد: انجام چنین پروژه هایی در زمان محدود تنها با نگرش و روحیه کار گروهی شدنی است. خوشحالم که بگویم که روند ارتباطی و هماهنگی همکارانم در استودیو در زمان تولید این ویدیو بی نظیر بود. امیدوارم ویدیو «ایشالا» در کنار موسیقی «بمرانی» برای مخاطبان تبدیل به تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی شود.

    بهزاد عمرانی سرپرست گروه موسیقی «بمرانی» نیز درباره این موزیک ویدیو که شخصیت پردازی های آن با الهام از شخصیت های اعضای گروه «بمرانی» صورت گرفته است، گفت: استفاده از کاراکترهای اعضای گروه در انیمیشن تجربه بسیار جالبی است که ما پیش تر در موزیک ویدیو «کی چراغارو خاموش میکنه» تجربه کرده بودیم و این ‌بار در موزیک ویدیو «ایشالا» به شکلی متفاوت این تجربه شیرین را داشتیم.

    عمرانی بیان کرد: گروهی از هنرمندان «هورخش استودیو» با حضور در محل تمرین گروه و با تهیه اتود از کاراکترهای گروه همزمان با اجرای تمرین تجربه جالبی برای ما ایجاد کردند که این تمرین و این موزیک ویدیو را برای ما متفاوت کرد. امیدواریم این صورت از کار با استقبال مخاطبان نیز همراه باشد.

    برای ساخت این انیمیشن ۷۵ کیلومتر ریل مجازی ساخته شده است. شخصیت اصلی این موزیک ویدیو سوار بر یک کابین ترن هوایی است و در طول مسیر بیننده این موزیک ویدیو شخصیت های انیمیشنی گروه موسیقی «بمرانی» را می بیند. در این انیمیشن پنج میلیون المان تصویری وجود دارد و در ۱۴۰ هزار فریم پردازش و ساخته شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=94722
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *