×
×

با همراهی «سیاوش روشن» و «کامران منتظری»

  • کد نوشته: 94001
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoتازه ترین کنسرت «علی قمصری» آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی ایرانی، در اوایل اولین ماه از زمستان سال جاری در تهران به روی صحنه می رود.
    +دو قطعه تصویری «تا تو با منی» و «ماجرا» که بخشی از مجموعه «بی زمانی» است و در این کنسرت نیز اجرا خواهد شد را در ادامه آنلاین ببینید و دانلود کنید

    با همراهی «سیاوش روشن» و «کامران منتظری»
  • کنسرت بی زمانی

    کنسرت بی زمانی

    تازه ترین کنسرت «علی قمصری» آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی ایرانی، در اوایل اولین ماه از زمستان سال جاری در تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت با عنوان «بی زمانی» و حضور کامران منتظری نوازنده سازهای تمبک و کاخن و سیاوش روشن نوازنده عود در کنار علی قمصری نوازنده تار، طی تاریخ های ۳ و ۴ دی ماه در تالار رودکی شهر تهران برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که کنسرت پیشرو، قبل از این در سالن بزرگ «کنسرواتوار چایکفسکى مسکو»، «Rose Peace Festival» در گرجستان و هم‌چنین در شهرهاى مختلف ایران از جمله شیراز، مشهد، تربت حیدریه، کرمانشاه، بروجرد و رشت به روی صحنه رفته است.

    بلیت فروشی کنسرت «بی زمانی» از روز دوشنبه ۱۶ آذرماه از طریق سایت «ایران کنسرت» به نشانی اینترنتی iranconcert.com شروع خواهد شد.

    شایان ذکر است که پیشتر از این و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، دو قطعه تصویری «تا تو با منی» و «ماجرا» که بخشی از مجموعه «بی زمانی» است و در این کنسرت نیز اجرا خواهد شد، منتشر شده که در ادامه نیز می توانید، هردوی این کلیپ ها را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ «تا تو با منی» با کیفیت خوب

    +دانلود کلیپ «ماجرا» با کیفیت خوب

    «تا تو با منی» را آنلاین ببینید:

    «ماجرا» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=94001
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *