×
×

تا تاریخ یکشنبه پانزدهم آذر

  • کد نوشته: 93019
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • تاریخ مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در بخش رقابتی نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تمدید شد. با اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره موسیقی نواحی ایران مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در بخش رقابتی تمدید شد. بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمامی هنرمندانی که مایل به شرکت در بخش رقابتی نهمین جشنواره […]

    تا تاریخ یکشنبه پانزدهم آذر
  • ۱۸۱۷۸۰۹تاریخ مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در بخش رقابتی نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران تمدید شد.

    با اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره موسیقی نواحی ایران مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی شرکت در بخش رقابتی تمدید شد. بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمامی هنرمندانی که مایل به شرکت در بخش رقابتی نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران هستند، می توانند تا تاریخ یکشنبه پانزدهم آذر آثار خود را بر اساس شرایط مندرج در فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با اهداف حفظ و انتقال ویژگی های آیینی موسیقی نواحی ایران به آیندگان، پاسداری از نغمات قدیمی و مواریث معنوی و سجایای برین نهفته در این موسیقی و فراهم سازی بستر مناسب برای به دست آوردن بازمانده های موجود و احیای انواع فرم های اجرایی موسیقی نواحی ایران، همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد فرخنده حضرت محمد (ص)، امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت از چهارم تا هفتم دی به دبیری ایرج نعیمایی در کرمان برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=93019
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *