×
×

اجرای کامکارها در برج میلاد

  • کد نوشته: 92807
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «کامکارها» و حجت اشرف زاده خواننده آلبوم پر مخاطب «ماه و ماهی» زمستان امسال کنسرت های جداگانه ای را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کنند. محمدحسین تفرشی کنسرت‌گذار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه برگزاری کنسرت‌های جدید گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده تازه ترین کنسرت گروه […]

    اجرای کامکارها در برج میلاد
  • حجت اشرف‌زاده

    حجت اشرف‌زاده

    گروه موسیقی «کامکارها» و حجت اشرف زاده خواننده آلبوم پر مخاطب «ماه و ماهی» زمستان امسال کنسرت های جداگانه ای را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کنند.

    محمدحسین تفرشی کنسرت‌گذار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه برگزاری کنسرت‌های جدید گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده تازه ترین کنسرت گروه «کامکارها» همراه با ارکستر خانوادگی این گروه به تاریخ دوم بهمن ماه امسال در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود. گروه کامکارها ضمن اجرای رپرتواری جدید از آثارشان یک یادآوری هم از آنچه در طول ۳۰ سال گذشته به مخاطبان ارائه داده، برنامه هایی را اجرا می کند.

    وی ادامه داد: حجت اشرف زاده خواننده آلبوم «ماه و ماهی» هم که مخاطبان طی ماه های گذشته استقبال بسیار خوبی از این اثر داشته‌اند، روز ۱۵ دی ماه امسال اولین کنسرت این آلبوم را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کند. این در حالی است که ما بعد از پایان ماه صفر وارد مرحله تبلیغات و فروش بلیت کنسرت خواهیم شد.

    مدیر ارکستر سمفونیک البرز با اشاره به فعالیت های جدید این مجموعه موسیقایی توضیح داد: بعد از برگزاری کنسرت اخیر ارکستر البرز که به رهبری استاد لوریس چکناواریان در برج میلاد برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد، تصمیم گرفتیم رپرتوار جدیدی را برای اجرای جدید آماده کنیم.

    تفرشی گفت: هم اکنون مشغول هماهنگی با مدیریت بنیاد رودکی و تالار وحدت هستیم تا برنامه ریزی به نحوی صورت پذیرد که کنسرت های ارکستر سمفونیک البرز با برنامه های تالار وحدت تداخلی نداشته باشد. یعنی اینکه نه ما به برنامه های دوستان لطمه ای وارد کنیم و نه برنامه آنها روی برنامه ما سایه بندازد. تاریخ و محتوای برگزاری کنسرت به محض قطعی شدن برنامه ها به رسانه ها اعلام می شود و من حتم دارم این کنسرت به شکلی است که علاوه بر استقبال مخاطبان، حضور مقامات کشوری و لشگری را به همراه خواهد داشت.

    تهیه کننده گروه موسیقی «چارتار» درباره برنامه های این گروه بعد از ماه صفر نیز توضیح داد: هنوز برای فعالیت های گروه چارتار در این چند ماه تصمیم قطعی گرفته نشده، اما یقینا برنامه هایی برای این گروه در نظر گرفتیم که به محض قطعیت اعلام رسانه ای خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=92807
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *