×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 92534
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۴
  • ۲۰ دیدگاه
  • hot-topic-logoکلیپ «در محاصره» با صدای «محمد معتمدی»، به آهنگسازی «بهزاد عبدی» و با شعری از «کاظم بهمنی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +موسیقی این کلیپ از تیتراژ سریال «در محاصره» انتخاب شده که روایت زندگی کسانی است که در طول ٣۴۵ روز محاصرهء آبادان، در این شهر ماندند و با رشادت از آن دفاع کردند

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • ۲۰۱۵۱۱۱۴۰۰۰۲۲۸۶۸_۵۴۰_۳۰۳_۱_۰موسیقی ایرانیان – رها معتمد: کلیپ «در محاصره» با صدای «محمد معتمدی»، به آهنگسازی «بهزاد عبدی» و با شعری از «کاظم بهمنی» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، موسیقی این کلیپ از تیتراژ سریال «در محاصره» انتخاب شده که روایت زندگی کسانی است که در طول ٣۴۵ روز محاصرهء آبادان، در این شهر ماندند و با رشادت از آن دفاع کردند، این مجموعه به کارگردانی «امیر مهدی پور وزیری» توسط موسسهء «روایت فتح» تولید شده است.

    در ادامه می توانید کلیپ «در محاصره» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ «در محاصره»

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=92534
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *