×
×

از طریق «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

  • کد نوشته: 91994
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام که چندی پیش آلبوم جدید خود را با عنوان «مرکز» راهی بازار موسیقی جهانی کرد و برای اولین بار قطعه تمام فارسی با عنوان «جان جانان» را در این اثر اجرا کرده بود، کلیپ اجرای زنده «جان جانان» در کنسرت شهر لندن را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.
    +به زودی کلیپ تصویری از قطعه «زمین خشکتر» با صدای مشترک «سامی یوسف» و «بابک رادمنش» منتشر خواهد شد

    از طریق «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید
  • جان جانان

    جان جانان

    موسیقی ایرانیان – حسین رستمی: «سامی یوسف» خواننده ایرانی الاصل و بین المللی جهان اسلام که چندی پیش آلبوم جدید خود را با عنوان «مرکز» راهی بازار موسیقی جهانی کرد و برای اولین بار قطعه تمام فارسی با عنوان «جان جانان» را در این اثر اجرا کرده بود، کلیپ اجرای زنده «جان جانان» با اجرای دف سید محمد جابری و گروه دفنوازان لندن در کنسرت کداگن هال لندن ۲۰۱۵ را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در آلبوم «مرکز» که قالب سنتی و معاصر دارد و مضمون اشعار آن معنوی و فلسفی است، سامی یوسف برای اولین بار قطعه تمام فارسی خود به نام «جان جانان» را که به صورت کاملا سنتی ایرانی و با استفاده از سازهای ایرانی اجرا کرده است را در این آلبوم منتشر کرده که البته ترانه این اثر نیز توسط پدر سامی یوسف، استاد«بابک رادمنش» (شاعر و آهنگسازسرشناس و چیره دست موسیقی سنتی و پاپ ایران) سروده شده است. ملودی های این آلبوم ترکیبی از تم های شرقی و غربی است که به صورت گسترده از سازهای سنتور، کمانچه، پیانو، نی و عود در این اثر استفاده شده، جالب است بدانید که خوانندگی، تنظیم و آهنگسازی تمامی قطعه های آلبوم «مرکز» توسط خود «سامی یوسف» انجام شده است.

    شایان ذکر است که به زودی کلیپ تصویری از قطعه «زمین خشکتر» با صدای مشترک «سامی یوسف» و «بابک رادمنش» منتشر خواهد شد.

    در ادامه می توانید کلیپ اجرای زنده «جان جانان» با صدای «سامی یوسف» که به صورت کاملا فارسی منتشر شده است را از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «جان جانان»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=91994
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *