×
×

با نگاهی جدید به موسیقی ایرانی و کلاسیک

  • کد نوشته: 91715
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آبان ۱۳۹۴
  • ۳ دیدگاه
  • یک آهنگساز و خواننده جوان حوزه موسیقی ایرانی که بیش از هفده سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته، نخستین آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.
    +دانلود آنونس ویدئوی قطعه «پیغام ما» در «موسیقی ایرانیان»

    با نگاهی جدید به موسیقی ایرانی و کلاسیک
  • روح الله یوسفی

    روح الله یوسفی

    یک آهنگساز و خواننده جوان حوزه موسیقی ایرانی که بیش از هفده سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته، نخستین آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، روح‌الله یوسفی که پیش ازاین شاهد هنرنمایی‌اش در قالب گروه «آوای ماندگار» نیز بودیم و کنسرت‌های این گروه در اریکه ایرانیان با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی توام شده بود، فعالیت‌های مستقل خود را آغاز کرده و به زودی آثار این هنرمند در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

    این آهنگساز و خواننده در نخستین گام از فعالیت‌های مستقل‌اش موزیک ویدئوی رسمی و مجوزدار یکی از قطعات‌اش به نام «پیغام ما» را تهیه و تولید کرده است.

    آنونس کوتاهی از موزیک ویدئوی «پیغامِ ما» از آلبوم «برای تویی که نمی‌شناختمت . . .» به آهنگسازی و خوانندگیِ «روح‌الله یوسفی» و به کارگردانیِ‌«امیر مقیمی» برای انتشار دراختیار سایت «موسیقی ایرانیان» قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا ببینید و دانلود کنید.

    نسخه کامل موزیک ویدئوی «پیغام ما» هفته آینده رونمایی و منتشر خواهد شد، قطعه صوتی این اثر نیز همزمان با انتشار موزیک ویدئوی «پیغام ما» منتشر خواهد شد. موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون «ناصر رحیمی» (فلوت) و «آلْوین آوانِسیان» (پیانو) در این نماآهنگ حضور داشته‌اند.

    ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی-ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است.

    شایان ذکر است که آلبومِ «برای تویی که نمی‌شناختمت . . .»، به زودی در دسترسِ هنردوستان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و اطلاعات و اخبار آن در سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر خواهد شد.

    هم اینک میتوانید آنونس موزیک ویدئوی «پیغام ما» به آهنگسازی و خوانندگیِ «روح‌الله یوسفی» و کارگردانیِ‌«امیر مقیمی» را در «موسیقی ایرانیان» ببینید و دانلود کنید.

    + آنونس موزیک ویدئوی «پیغام ما»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=91715
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *