×
×

سفر به شمال و جنوب!

  • کد نوشته: 91387
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۷ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی «داماهی» برای برگزاری چند برنامه موسیقایی و رونمایی مجدد از اولین آلبوم خود بعد از محرم و صفر راهی بندرعباس و رشت می شوند. دارا دارایی سرپرست گروه موسیقی «داماهی» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه توضیح داد: بعد از پایان ماه صفر برای رونمایی مجدد از آلبوم «داماهی» به شهرهای بندرعباس […]

    سفر به شمال و جنوب!
  • ۱۸۲۹۵۸۵گروه موسیقی «داماهی» برای برگزاری چند برنامه موسیقایی و رونمایی مجدد از اولین آلبوم خود بعد از محرم و صفر راهی بندرعباس و رشت می شوند.

    دارا دارایی سرپرست گروه موسیقی «داماهی» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه توضیح داد: بعد از پایان ماه صفر برای رونمایی مجدد از آلبوم «داماهی» به شهرهای بندرعباس و رشت می‌رویم و ضمن اجرای چند برنامه موسیقایی، از آلبوم‌مان نیز رونمایی نمادین خواهیم کرد.

    وی ادامه داد: به زودی هم ضبط یک یا دو قطعه جدید را برای انتشار در فضای مجازی آغاز خواهیم کرد همچنین با توجه به استقبالی که از کنسرت چند ماه قبل گروه در برج آزادی به عمل آمد بنا داریم برنامه ریزی هایی را برای برگزاری کنسرت داشته باشیم که به طور حتم تا پایان سال انجام خواهد شد.

    این نوازنده در پایان درباره استقبال مردم از آلبوم «داماهی» بیان کرد: خوشبختانه استقبال مخاطبان از آلبوم گروه خوب بود و من طی این چند روز که شخصا به تعدادی از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی سرکشی کردم اوضاع را خوب دیدم. مردم دوست دارند موسیقی متفاوت بشنوند از این روز بسیاری از گروه های فعال موسیقی نیز تلاش می کنند تا کار قابل قبول و جدیدی را به مخاطب ارائه دهند.

    اولین آلبوم گروه موسیقی «داماهی» سیزدهم شهریورماه امسال در شهر کتاب فرشته رونمایی شد. اولین آلبوم گروه «داماهی» توسط شایان فتحی در شادو استودیو (Shadoo Studio) شهر مادرید اسپانیا میکس و مستر شده که فرشاد شکوه‌فر، شایان فتحی، کسرا ابراهیمی، پویا نیک‌پور و صادق تسبیحی هم صدابرداران این آلبوم بودند.

    آلبوم «داماهی» متشکل از ۱۴ قطعه «دخترک»، «یار عزیز»، «بمان»، «صندلی»، «محله خاموشان»، «سوگند»، «لنج بیوه»، «شب‌های روز»، «گوش واره»، «تَرنگ»، مردن مردانه»، «صدا»، «گلبوته» و «سامبای بهار» است که به تهیه کنندگی احسان رسول‌اف تولید و توسط نشر موسیقی نوفه به بازار عرضه شد. موسیقی داماهی، موسیقی فولک ایرانی با رَگه‌هایی از جَز، رِگه و راک است. این موسیقی به نوعی در «موسیقی ملل» هم می‌گنجد.

    https://musiceiranian.ir/?p=91387
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *