×
×

تازه ترین اثر گروه «هم آوایان» راهی بازار موسیقی کشور شد

  • کد نوشته: 91328
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام آبان ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم صوتی و تصویری «عشقیم گَل» اثر جدید «حسین علیزاده» نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان به خوانندگی «محمد معتمدی»، همخوانی «پوریا اخواص» و همراهی گروه موسیقی «هم آوایان» از طریق موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» راهی بازار موسیقی کشور شده است.
    +کاورهای کامل آلبوم «عشقیم گل» را در ادامه از موسیقی ایرانیان ببینید

    تازه ترین اثر گروه «هم آوایان» راهی بازار موسیقی کشور شد
  • کاور آلبوم عشقیم گَل

    کاور آلبوم عشقیم گَل

    موسیقی ایرانیان – بهاره رهنمایی: آلبوم صوتی و تصویری «عشقیم گَل» اثر جدید «حسین علیزاده» نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان به خوانندگی «محمد معتمدی»، همخوانی «پوریا اخواص» و همراهی گروه موسیقی «هم آوایان» از طریق موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «عشقیم گَل» که عنوانی ترکی دارد و به معنی «عشقم بیا» است، دارای هشت قطعه به نام های «پیش درآمد بیات شیراز»، «ساز و آواز»، «عشقیم گل»، «بداهه نوازی کمانچه و تار»، «ساری گلین»، «بداهه نوازی قانون و تار»، «سن سیز» و «گل اوینا» است. البته بخشی از‌ قطعات آن سال‌ها پیش در آلبومی با نام «سرود‌های آذربایجان» با صدای «نصرالله ناصح‌پور» منتشر شده بود. حالا اما علیزاده آن قطعات را بازسازی کرده و با تنظیم جدید و با صدای «محمد معتمدی» و «پوریا اخواص» به انتشار در آورده است.

    شایان ذکر است که حسین علیزاده به همراه گروه موسیقی «هم‌آوایان» پس از ایام محرم و صفر، تور کنسرت‌های‌ خود را در تهران و شهرستان ادامه می‌دهد.

    علاقه مندان می توانند آخرین آلبوم استاد حسین علیزاده که صبح امروز توسط موسسه فرهنگی هنری ققنوس، منتشر و روانه بازار موسیقی شده است را از طریق مراکز معنبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور تهیه نمایند، همچنین این آلبوم که در قالب دو لوح صوتی و تصویری ارایه شده، از طریق سایت «بییپ تونز» هم قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

    + دموی قطعات «عشقیم گَل» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خریداری دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    کاورهای آلبوم (برای بزرگنمایی تصاویر، برروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=91328
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *