×
×

ژیوارشیخ الاسلام عنوان کرد:

  • کد نوشته: 91318
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۶ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان «ژیوار» که قرار بود در اکسپوی میلان ایتالیا اجرای برنامه کند، به دلیل مقارن شدن تاریخ اجرای خود با ایام محرم و صفر، از این اجرا بازماند. ژیوارشیخ الاسلام درباره عدم حضور گروهی که سرپرستی آن را به عهده دارد، در اکسپوی میلان، گفت: «طبق قرار قبلی، گروه ژیوار برای برگزاری اجرا […]

    ژیوارشیخ الاسلام عنوان کرد:
  • ژیوار

    ژیوار

    گروه موسیقی بانوان «ژیوار» که قرار بود در اکسپوی میلان ایتالیا اجرای برنامه کند، به دلیل مقارن شدن تاریخ اجرای خود با ایام محرم و صفر، از این اجرا بازماند.

    ژیوارشیخ الاسلام درباره عدم حضور گروهی که سرپرستی آن را به عهده دارد، در اکسپوی میلان، گفت: «طبق قرار قبلی، گروه ژیوار برای برگزاری اجرا دراکسپوی میلان به کشور ایتالیا سفر کند اما با وجود اینکه از اسفندماه سال گذشته آمادگی حضور در اکسپو را داشتیم، به دلیل مقارن شدن اجرای ما با ایام محرم و صفر، این سفر کاری لغو شد.»

    وی افزود: «گروه ژیوار تمامی برنامه های خود که مهمترین آنها اجرای کنسرت در سنندج در روزهای ۷ تا ۱۰ مهرماه بود را لغو کرد تا برای سفر خود را آماده کند چون قرار بود روزهای اولیه ماه را منتظر اعلام خبر سفرمان باشیم. اما این اتفاق نیفتاد و به رغم تمامی برنامه ریزی های انجام شده نتوانستیم به این اکسپو برسیم.»

    وی با اشاره به اینکه تمامی گروه ها برای اجرای برنامه در اکسپو از قبل برنامه ریزی های خود را انجام داده اند، گفت: «باتوجه به تمریناتی که داشته ایم، امید می رود که اجرای ژیوار دراکسپو برگزار شود.
    گفتنی است اکسپو رویدادی است فرهنگی-تجاری که در فواصل ۵ ساله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود. اکسپو ۲۰۱۵ در شهر میلان ایتالیا (اکسپو میلان ۲۰۱۵) و به مدت شش ماه از ۱ می تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵ با موضوع «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» شروع به کار کرده است.»

    ژیوار تاکنون اجراهای موفق و پرمخاطبی را در ایران برگزار کرده است که از آن میان می توان به اجرای آن در بزرگداشت بانو پروین صالح (نوازنده پیشکسوت ویولن و قیچک) همسر استاد «هوشنگ ظریف» اشاره کرد،

    https://musiceiranian.ir/?p=91318
       
    برچسب ها ژیوار

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *