×
×

در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» عنوان شد:

  • کد نوشته: 91145
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۴ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo«حمید عسکری» خواننده بنام موسیقی پاپ که علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی مدتی است به بازیگری روی آورده و در دو فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است، بر این باور است که دو پروژه اول در این زمینه به عنوان تجربه های بازیگری وی بوده و از این به بعد مایل است با وسواس و حساسیت بیشتری به انتخاب نقش و همکاری با فیلمسازان بپردازد.
    +مدیر برنامه حمید عسکری: به تازگی برای فیلم دیگری از حمید درخواست همکاری شده که موضوع آن فیلم درباره زندگی خود وی و فعالیتهایش در زمینه خوانندگی و موسیقی میباشد
    +تازه ترین آلبوم «حمید عسکری» به زودی آغاز به ضبط میشود

    در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» عنوان شد:
  • حمید عسکری

    حمید عسکری

    موسیقی ایرانیان – رها معتمد: «حمید عسکری» خواننده بنام موسیقی پاپ که علاوه بر فعالیت در زمینه موسیقی مدتی است به بازیگری روی آورده و در دو فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است، بر این باور است که دو پروژه اول در این زمینه به عنوان تجربه های بازیگری وی بوده و از این به بعد مایل است با وسواس و حساسیت بیشتری به انتخاب نقش و همکاری با فیلمسازان بپردازد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، حمید عسکری اولین بار در فیلم «دو دوست» به کارگردانی برادران بانکی به ایفای نقش پرداخت که این فیلم بعد از وقفه ای نسبتا طولانی به اکران رسید. عسکری پس از آن در فیلم دیگری هم در ژانر کمدی به نام «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی «آرش معیریان» به بازی پرداخت که این فیلم زودتر از اولین تجربه اش با «محمد بانکی» اکران شده و فروش چندین میلیونی آن موفقیت و استقبال مخاطبان از فیلم و خصوصا حضور عسکری را نشان میداد.

    رضا عسکری مدیر برنامه های حمید عسکری در اینباره می گوید: «زمینه اولین بازی سینمایی حمید بسیار اتفاقی ایجاد شد. با آقای بانکی دیداری تصادفی داشت که به او پیشنهاد بازیگری دادند. پیش از این هم پیشنهادهایی شده بود که به دلیل پر بودن زمان او و مشغول بودن بی وقفه در زمینه موسیقی و آماده سازی کارهایش وقت چندانی برای فکر کردن به این پیشنهادها نداشت. اما پیشنهاد آقای بانکی در مدتی اتفاق افتاد که نسبتا فرصت بیشتری داشت و ضمنا حمید علاقمند بود که در عرصه بازیگری هم تجربه هایی کسب کرده و توانایی خود را محک بزند. خوشبختانه با توجه به نظر همکاران و آنهایی که بازی وی را در این فیلم دیده اند، عسکری توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند و از آنجا که تسلط او در خوانندگی به بیان و گویش مناسب او کمک میکرد می توان گفت با وجود اینکه اولین تجربه اش بوده اما به نحو احسن از عهده نقش خود بر آمد.»

    وی در ادامه توضیح میدهد: «نکته ای که در فیلم «دو دوست» از نظر حمید نیاز به بازنگری دارد، انتخاب بازیگران این فیلم یا در واقع نابازیگران در ایفای دیگر نقش ها بوده است. او بر این باور است که نتیجه کلی فیلم تولید شده به دلیل ضعف بعضی از بازیها و عدم آگاهی در زمینه بازیگری از کیفیت مطلوبی برخوردار نشده است. شاید بهتر باشد در این زمینه حساسیت بیشتری در انتخاب بازیگران صورت گیرد خصوصا که امکان این امر زیاد است که بازیگران بر روی یکدیگر تأثیر زیادی داشته باشند و حتی کیفیت بازیهایشان نقش مقابلشان را هم تحت الشعاع قرار دهد.»

    رضا عسکری همچنین خاطر نشان میکند: «حمید عسکری در فیلم «شانس، عشق، تصادف» به خوبی ایفای نقش کرده و استقبال از فیلم و فروش آن هم بینظیر بوده است. با این حال او تنها به فروش و نتیجه مالی فعالیت در این زمینه فکر نمیکند. به حمید پیشنهادهای دیگری پس از این دو فیلم هم شده اما او با مطالعه چند فیلمنامه بعضی از پیشنهادها را رد کرده است. وی مایل است حال که بازیگریش شکلی جدی تر بخود گرفته و بصورت حرفه ای تر قرار است به این مقوله بپردازد، در انتخاب نقش ها و فضاهای فیلمهای پیشنهادی دقت نظر بیشتری بکار ببرد. لازم است اشاره کنم که به تازگی برای فیلم دیگری از حمید درخواست همکاری شده که موضوع آن فیلم درباره زندگی خود حمید و فعالیتهایش در زمینه خوانندگی و موسیقی میباشد. بهتر میدانم جزئیات بیشتر این فیلم را در زمان مناسب بازگو کرده و به اطلاع رسانی دقیق تر آن بپردازیم.»

    شایان ذکر است که طبق گفته های مدیر برنامه حمید عسکری، آلبوم تازه ای از این خواننده به زودی آغاز به ضبط میشود که در حال حاضر مراحل انتخاب شعرها و دیگر اقدامات اولیه آن در حال انجام است.

    https://musiceiranian.ir/?p=91145
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *