×
×

آلبوم تصویری «آدم و حوا» در راه بازار موسیقی

  • کد نوشته: 91085
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۴
  • ۰
  • آلبوم تصویری «آدم و حوا» آخرین اثر از نواخته های زنده یاد «ذوالفقار عسکریان» از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «فرهنگ جام» منتشر می شود. این در حالی ست که در این مجموعه «کریم کریمی» از هنرمندان دیگرِ تربت جام، به خوانندگی پرداخته است.
    +استاد «ذوالفقار عسکری‌پور» پیشکسوت موسیقی نواحی خراسان شامگاه یکشنبه ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳ در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت

    آلبوم تصویری «آدم و حوا» در راه بازار موسیقی
  • آلبوم تصویری آدم و حوا

    آلبوم تصویری آدم و حوا

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم تصویری «آدم و حوا» آخرین اثر از نواخته های زنده یاد «ذوالفقار عسکریان» از سوی مؤسسهء فرهنگی-هنری «فرهنگ جام» منتشر می شود. این در حالی ست که در این مجموعه «کریم کریمی» از هنرمندان دیگرِ تربت جام، به خوانندگی پرداخته است.

    محسن کریمی، فرزند کریم کریمی با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد: «این آلبوم در سال ۱۳۹۳و در زمان حیات استاد عسکریان ضبط شده است که به عنوان آخرین اثر آن مرحوم روانهء بازار موسیقی خواهد شد.»

    وی افزود: «آلبوم «آدم و حوا» مشتمل بر شش قطعه است که نام اثر نیز برگرفتهء یکی از آن قطعات می باشد. اشعار انتخابی این مجموعه از سروده های امیر خسرو دهلوی، محمد عبدی و چند چهاربیتی از شعرای خطه جام بوده که اجرای آنها با نوازندگی زنده یاد عسکریان و آواز پدرم به صورت زنده صورت گرفته و ما به تدوین آنها پرداخته ایم. امیدواریم که بتوانیم در نیمهء آغازین سال آینده این اثر را به انتشار رسانده و یاد مرحوم ذوالفقار عسکریان را زنده نگاه داریم.»

    شایان ذکر است که استاد «ذوالفقار عسکری‌پور» پیشکسوت موسیقی نواحی خراسان شامگاه یکشنبه ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳ در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=91085
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *