×
×

در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 90783
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۸ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • پوریا اخواص، خوانندهء موسیقی ایرانی که روزهای موسیقایی پرکاری را پشت سر گذاشته، در گفتگویی با «موسیقی ایرانیان» از انتشار چند آلبوم موسیقی در آیندهء نزدیک خبر داد. این در حالی ست که پروژهء «میهمانی کوچک» نیز طبق گفتهء اخواص، پس از سپری شدن ماه های محرم و صفر، مجدداٌ از سر گرفته خواهد شد.
    +اخواص: دو اثر از استاد حسین علیزاده و هم آوایان نیز در شُرُف انتشار است که بنده به عنوان خواننده در کنار محمد معتمدی حضور دارم

    در گفتگو با «موسیقی ایرانیان»
  • پوریا اخواص

    پوریا اخواص

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: پوریا اخواص، خوانندهء موسیقی ایرانی که روزهای موسیقایی پرکاری را پشت سر گذاشته، در گفتگویی با «موسیقی ایرانیان» از انتشار چند آلبوم موسیقی در آیندهء نزدیک خبر داد. این در حالی ست که پروژهء «میهمانی کوچک» نیز طبق گفتهء اخواص، پس از سپری شدن ماه های محرم و صفر، مجدداٌ از سر گرفته خواهد شد.

    پوریا اخواص با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد: «در حال حاضر مشغول ضبط چند اثر هستم. ٢ اثر مستقل را آمادهء انتشار دارم لیکن علیرغم آنکه مجوز آنها مدت هاست که اخذ شده، اما با خلف وعده و بدقولى هاى ناشران مواجه شده و اگر مشکلی مزید بر این علت ها پیش نیاید بعد از این ایام نشر و توزیع خواهند شد.»

    وی افزود: «در خصوص کنسرت «مهمانى کوچک» باید عرض کنم که قطعات این کنسرت از جدیدترین آثار هنرمند گرامى جناب قمصرى ست که با تفکرى نوین و با تصویرسازى هایى بر روى اشعار نو و کهن صورت پذیرفته و به مدت ۶ شب در تالار رودکى تهران و ٢ شب در بجنورد با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شد. قرار است  بعد از ایام محرم و صفر، با على قمصرى و دیگر دوستان گروه به چند شهر دیگر برویم و کنسرت فوق را در قالب تورهاى شهرستانی ادامه دهیم.»

    اخواص در پایان خاطر نشان کرد: «دو اثر از استاد حسین علیزاده و هم آوایان نیز در شُرُف انتشار است که بنده به عنوان خواننده در کنار محمد معتمدى عزیز حضور داشته ام .»

    https://musiceiranian.ir/?p=90783
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *