×
×

۱۶ مهر ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری آزادی

  • کد نوشته: 89151
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۲ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «اوان» ۱۶ مهر ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی، هنری «آزادی» برگزار می شود.
    +پوستر کنسرت

    ۱۶ مهر ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری آزادی
  • کنسرت اوان

    کنسرت اوان (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی «اوان» ۱۶ مهر ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی، هنری «آزادی» برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ ۱۶ مهر ماه ساعت ۱۹ در «مجتمع آزادی» بروی صحنه می رود و علیرضا برزگر (سنتور)، دانیال جلالی (ساکسیفون)، حمید نعیمی (گیتار الکتریک)، مهرداد مهدی (آکاردئون)، میلاد مرادی (کمانچه)، رشاد شالپوش (عود و دیوان)، آرش ضرابی (کنترباس)، برزو بهرامی (پرکاشن) و فرید فرزیان پور (درامز) به اجرای قطعات انتخابی خواهند پرداخت.

    گروه موسیقی «اَوان» که به تازگی اجرای موفقی را در فرهنگسرای نیاوران و در حاشیه جشنواره هنر برای صلح داشته است، قصد دارد نخستین آلبوم خود را پس از ایام ماه محرم و صفر از سوی نشر موسیقی «نی داود» روانه بازار موسیقی کند. «اَوان» در آلبوم خود برش‌هایی از زندگی را به مخاطبانش ارائه خواهد کرد، برش‌هایی که از دل اتفاقات جامعه و محیط ما بیرون آمده و در قالب موسیقی ارائه شده‌اند.

    شایان ذکر است که در آلبوم «اَوان» شاهد نگاهى گفتگو محور، همراهِ موسیقى هاى دیگر با محوریتِ موسیقى دستگاهى و مقامىِ ایران و کشف نشانه هاى مشترکِ آن با موسیقى سایر ملل خواهیم بود. گروه موسیقی اوان سنت و مدرنیته را به هم گره زده و مى توان این موسیقى را حقیقتى پنداشت که به دلیلِ تضادِ زیاد میان فرهنگ‌ها، به یک فانتزى بدل شده است.

    علاقمندان برای تهیه بلیت اینترنتی می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=89151
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *