×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 88701
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام مهر ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logo تک آهنگ «ندیدی منو» با صدای «عرفان سلیمی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این قطعه را می توانید در ادامه آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • عرفان سلیمی

    عرفان سلیمی

    موسیقی ایرانیان – سام شرف زاده: تک آهنگ «ندیدی منو» با صدای «عرفان سلیمی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    در این قطعه «علی معینی» به عنوان ترانه سرا و «محمد علی عنقا» به عنوان تنظیم کننده با این خواننده همکاری کرده اند، آهنگسازی این قطعه هم توسط عرفان سلیمی انجام شده است. سعید افروغ وظیفه میکس و مسترینگ «ندیدی منو» را به عهده داشته و کاور این آهنگ اثر بهرنگ نامداری است، ضمن اینکه شرکت «تیم ترانه» این اثر را تهیه و تولید کرده است.

    عرفان سلیمی که در حوزه خوانندگی و ترانه سرایی فعالیت دارد در خصوص این قطعه گفت : «حضور علی معینی به عنوان ترانه سرایی زبده و شرکت حرفه ای تیم ترانه در کنارم که از این به بعد به عنوان تهیه کننده ی آثار همراه من خواهند بود باعث شده ندیدی منو را در حد آهنگهای موفقم مثل یه مدت میخوام، تو‌‌ داری میری، متفاوت و مکث دوست بدارم. جا دارد از محمد علی عنقا ‏و بهرنگ نامداری برای تمام زحماتشان تشکر کنم.»

    نماینده ی شرکت تیم ترانه به عنوان تهیه کننده این اثر نیز عنوان کرد: «ندیدی منو اولین گام از برنامه ریزی های ما به سوی موفقیت هر چه بیشتر تیم ترانه و عرفان سلیمی بود. در نظر داریم تا پایان سال آهنگهای موفق دیگری نیز تولید و انتشار نماییم. ضمنا یک سورپرایز هم برای دوستداران عرفان سلیمی داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.»

    شایان ذکر است که پیش از این «عرفان سلیمی» آلبوم «متفاوت» را منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

    «ندیدی منو» را در ادامه آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «ندیدی منو»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=88701
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *