×
×

کلیپ «رنگ سوگ» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 88355
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام مهر ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«رنگ سوگ» به نوازندگی کمانچه و آهنگسای «پیمان قدیری» و به کارگردانی «بهنام آقازاده» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. «رنگ سوگ» را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +این قطعه، سوگواری پیمان قدیری است برای کودکی خود و شاید همه کودکانی که جنگ مسیر زندگیشان را سخت، تغییر داده است

    کلیپ «رنگ سوگ» را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • پیمان قدیری

    پیمان قدیری

    موسیقی ایرانیان – الناز شاکرپناه: «رنگ سوگ» به نوازندگی کمانچه و آهنگسای «پیمان قدیری» و به کارگردانی «بهنام آقازاده» از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، ۳۱شهریورماه سال روز حمله عراق به مرزهای ایران بود. در این سی و چند سال از جنبه‌های گوناگون به تراژدی جنگ پرداخته شده است، اما شاید سهم کودکان جنگ‌زده ایران از آن‌ها ناچیز بوده، کودکانی که یک روز با صدای موشک از خواب برخاستند و از آن روز، زندگیشان برای همیشه دگرگون شد. خانه و کاشانه‌شان ویران شد و به ناچار به شهرهای دیگر ایران کوچ کردند و راهی آینده‌ای نامعلوم شدند. بی‌سرپناه و بی‌توشهٔ سفر. «پیمان قدیری» آهنگساز و نوازنده این قطعه یکی از‌‌ همان کودکان است. در زمان حمله عراق به ایران تنها سه سال داشت و آوار جنگ، او خانواده‌اش را از آبادان، آوارهٔ شهرهای مختلفی کرد تا اینکه به تهران رسیدند. زندگی در تهران برای خانواده جنگ‌زدهٔ او هیچ شباهتی به زندگی سرشار از آسایش آبادانِ پیش از جنگ نداشت.

    سال‌ها از آن روزهای تلخ گذشته و حالا این قطعه، سوگواری پیمان قدیری است برای کودکی خود و شاید همه کودکانی که جنگ مسیر زندگیشان را سخت، تغییر داده است. کودکان بی‌گناهی که به ناگاه خود را بی‌پناه در میان جنگی می‌یابند، که آغاز و پایانش هیچ ربطی به آن‌ها ندارد.

    «رنگ سوگ» را با اجازه صاحب اثر، در ادامه از «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «رنگ سوگ»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=88355
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *