×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 88218
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام مهر ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo تازه ترین اثر موسیقایی «رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان با موضوع «شهدای غواص» و عنوان «آغوش امن» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.
    +شعر این قطعه برای نخستین بار توسط سیدعلی ضیاء، در برنامه «امشب» شبکه یک سیما دکلمه شد

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • رضا صادقی

    رضا صادقی

    موسیقی ایرانیان – رها معتمد: تازه ترین اثر موسیقایی «رضا صادقی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان با موضوع «شهدای غواص» و عنوان «آغوش امن» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، «آغوش امن» تازه ترین اثر با موضوع شهدای غواص است که موسسه سفیرفیلم با همکاری خانه موسیقی و سرود بسیج آن را تهیه و تولید کرده که این اثر با صدای رضا صادقی و شعری از یاحا کاشانی تهیه شده است.

    «یاحا کاشانی» شاعر و ترانه سرا در بحبوحه اخبار کشف اجساد شهدای غواص، با سرودن ترانه ای برای این شهیدان، زمینه خلق اثر «آغوش امن» را با صدای رضا صادقی فراهم کرد. خود او در این باره می گوید: «این شعر یک هفته پس از منتشرشدن خبر تکان دهنده کشف پیکر شهدای غواص در ذهن من شکل گرفت. یک شب تا صبح به خواب نرفتم و این ترانه صبح همان روز سروده شد.»

    شایان ذکر است که این قطعه ۸ بیت دارد و برای نخستین بار توسط سیدعلی ضیاء در برنامه «امشب» شبکه یک سیما دکلمه شد. پس از آن رضا صادقی از اجرای این اثر استقبال کرد.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «آغوش امن»

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=88218
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *