×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 88037
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoاولین کنسرت آنپلاگد ایران توسط «سیروان خسروی»، شنبه ۲۸ شهریور ماه با حمایت شرکت «اکس بلک» و مدیریت «احسان حاجیان» برگزار شد.
    +کاوه یغمایی تنظیم قطعات برای ارکستر زهی را در این کنسرت برعهده داشت

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • کنسرت سیروان خسروی

    کنسرت سیروان خسروی

    اولین کنسرت آنپلاگد ایران توسط «سیروان خسروی»، شنبه ۲۸ شهریور ماه با حمایت شرکت «اکس بلک» و مدیریت «احسان حاجیان» برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت که تفاوت‌هایی با دیگر کنسرت‌های معمول داشت، نوازندگان گروه پاپ، کنار ارکس‌تر زهی به هنرنمایی پرداختند. همچنین کوتاه بودن فاصله بین خواننده و تماشاگران باعث شده بود که این اجرا به نوعی خودمانی و پر هیجان‌تر شود، بلیط این کنسرت به افرادی اهدا شده بود که توانسته بودند به سه سوال مسابقه اکس بلک جواب درست بدهند.

    در توضیح کنسرت آنپلاگد، روی بروشور‌های کنسرت نوشته شده بود: «زمان زیادى از دانش تنظیم موسیقى و داشتن برداشتهاى گوناگون از ملودى توسط آن در ایران نمى گذرد. در عین حال به نظر می‌رسد استقبال مردم و پس از آن عوامل اقتصادى، یکى از مهم‌ترین ارکان حیاتى هر موزیسین یا ارکسترى مى باشد. در این راستا همکارى ارکسترهاى کلاسیک با موزیسین‌ها و خوانندگان پاپ، امکان بوجود آمدن شرایط هموارترى از نظر فرهنگى، هنرى و اقتصادى را مهیا مى کند. به صورتی که این دو شاخه از سبکهاى موسیقى از جهات گوناگون همدیگر را تقویت و حمایت مى کنند. گرچه اینگونه همکاری‌ها تا کنون توسط هنرمندان ایرانى صورت پذیرفته اما سعى بر این است که با تلاش بیش از پیش به استانداردهاى جهانى نزدیک شویم.»

    قطعات «یه روزی می‌ای»، «عاشقتم»، «بازم بتاب» به همراه ارکس‌تر زهی نواخته شدند، «نه نرو»، «تو خیال کردی بری»، «کجایی تو» و «خاطرات تو» و سایر قطعات با تنظیمی جدید به صورت آکوستیک توسط ارکس‌تر پاپ اجرا شد، سیروان خسروی تنظیمی متفاوت برای تمامی قطعات این کنسرت انجام داده بود و کاوه یغمایی نیز تنظیم قطعات برای ارکس‌تر زهی را برعهده داشت.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (عکاس: محمد سعادتیان و علی قاضی زاده) از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=88037
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *